هوای طوفانی در 5 استان طی امروز و فردا؛ از رگبار باران تا گرد و خاک ، فردا دریای خزر مواج است

به گزارش دور زمین، سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی

هوای طوفانی در 5 استان طی امروز و فردا؛ از رگبار باران تا گرد و خاک ، فردا دریای خزر مواج است

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی کشور براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی اظهار داشت که طی 5 روز آینده در اغلب منطقه ها کشور جوی آرام حاکم است.

در ساعات بعدازظهر و اوایل شب امروز در بعضی نقاط استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار و رعد و برق ، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک رخ می دهد. بارش در جنوب استان های سیستان و بلوچستان و کرمان، شمال و شرق هرمزگان شدت خواهد داشت و طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر در این منطقه ها پیش بینی می گردد.

چهارشنبه در ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان، ارتفاعات شمالی استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به ویژه در بعدازظهر رشد ابرهای همرفتی ، رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

شنبه در شمال استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، گیلان و ارتفاعات غرب مازندران بارش پراکنده رخ خواهد داد. در این مدت در شرق (به ویژه منطقه زابل ) و منطقه ها مرکزی کشور وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

چهارشنبه دریای خزر و از اواخر وقت امروز تا شنبه دریای عمان مواج و متلاطم است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 تیر 1402 بروزرسانی: 6 تیر 1402 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5971

به "هوای طوفانی در 5 استان طی امروز و فردا؛ از رگبار باران تا گرد و خاک ، فردا دریای خزر مواج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای طوفانی در 5 استان طی امروز و فردا؛ از رگبار باران تا گرد و خاک ، فردا دریای خزر مواج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید