هواشناسی ایران 99، 9، 22، ورود سامانه بارشی جدید به کشور، بارش برف و باران در بعضی استان ها

به گزارش دور زمین، سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده ها در شهرهای صنعتی، تداوم بارش برف و باران در بعضی استان و ورود سامانه بارشی جدید به کشور اطلاع داد.

هواشناسی ایران 99، 9، 22، ورود سامانه بارشی جدید به کشور، بارش برف و باران در بعضی استان ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی از امروز تا دوشنبه با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا در بیشتر مناطق کشور، انتظار می رود بر غلظت آلاینده های جوی در کلان شهرها و شهرهای صنعتی به ویژه تهران، البرز، اراک و اصفهان افزوده گردد.

امروز در خراسان رضوی و بعضی مناطق خراسان شمالی بارش برف، مه آلودگی و در گیلان بارش پراکنده باران پیش بینی شده است. فردا جو آرام برای بیشتر مناطق کشور پیش بینی شده و روز دوشنبه برای بعضی مناطق آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش برف پیش بینی می گردد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی سه شنبه با ورود سامانه بارشی از سمت غرب، بارش برف و باران در غرب، شمال غرب و شمال کشور شروع می گردد. چهارشنبه بارش ها نیمه غربی را تحت تأثیر قرار می دهد که در جنوب غرب و جنوب به شکل رگبار، رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

از امروز تا دوشنبه هوای سرد در شمال شرق کشور ماندگار خواهد بود و در سایر مناطق کشور فرایند افزایش دما روی می دهد. همچنین امروز غرب دریای خزر، دوشنبه دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس مواج پیش بینی شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3743

به "هواشناسی ایران 99، 9، 22، ورود سامانه بارشی جدید به کشور، بارش برف و باران در بعضی استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواشناسی ایران 99، 9، 22، ورود سامانه بارشی جدید به کشور، بارش برف و باران در بعضی استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید