همه چیز درباره تیگو 8 پرو

به گزارش دور زمین، شرکت چری مدعی است که تیگو 8 پرو با فضای فوق العاده عظیم و سطح رانندگی بالا و راحتی سواری برای ارزیابی در خصوص رضایت شاسی بلند های میانه سطح بالا، نسبت به رقبای خود عملکرد بهتری ارائه داده است. در این میان بخشی از تحلیلگران حوزه خودرو معتقدند که فیس لیف تیگو 8، دارای ظاهری مدرن، با فضای داخلی عظیم و راحت و بعلاوه دارای ویژگی های مناسب موتور محفظه است.

همه چیز درباره تیگو 8 پرو

خبرنگاران| آخرین روز های اسفند 99 بود که مدیران خودرو با انتشار تصویر هایی مبهم در بیلبورد های از محصول تازه خود پرده برداشت. تصاویری که نشان می داد این شرکت خودروسازی میخواهد نسخه فیس لیفت چری تیگو 8 را مونتاژ و به بازار ایران عرضه کند. اما حالا مدیران خودرو رسما اعلام نموده که مونتاژ این محصول را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرنگاران؛ مدیران خودرو پس از عرضه مدل های مختلف اس یو وی چریف به زودی چری تیگو 8 پرو را به سبد مشتریان خود اضافه خواهد نمود. این محصول که جایزه سالانه نوآوری چین را هم در سال 2020 دریافت نموده، در بازار خودروی این کشور هم با استقبال مشتریان روبرو شده است.

با این حال هنوز تعیین نیست که مدیران خودرو چه قیمتی برای تیگو 8 پرو در نظر گرفته است، اما به نظر می رسد که تیگو 8 پرو قیمتی فراتر از یک میلیارد و 300 میلیون تومان خواهد داشت.

از سوی دیگر همچنان معلوم نیست که شریک تجاری چری در ایران چه زمانی این خودرو را به فروش می رساند، اما آنالیز ها نشان می دهد که تیگو 8 پرو در حال حاضر تست های فنی خود را می گذارند. با این وجود بعید به نظر می رسد که این خودرو تا پیش از پاییز به سبد مدیران خودرو اضافه گردد.

رسانه ها حوزه خودرو هم پیش بینی می نمایند که مدیران خودرو همانند سابق آرم چری را حذف و به جای آن از اسم ام وی ام تیگو 8 استفاده کند.

چری امیدوار است که تیگو 8 پرو بتواند با برداران عظیم تر خود یعنی هیوندای سانتافه و میتسوبیشی اوتلندر رقابت کند.

شرکت چری مدعی است که تیگو 8 پرو با فضای فوق العاده عظیم و سطح رانندگی بالا و راحتی سواری برای ارزیابی در خصوص رضایت شاسی بلند های میانه سطح بالا، نسبت به رقبای خود عملکرد بهتری ارائه داده است. در این میان بخشی از تحلیلگران حوزه خودرو معتقدند که فیس لیف تیگو 8، دارای ظاهری مدرن، با فضای داخلی عظیم و راحت و بعلاوه دارای ویژگی های مناسب موتور محفظه است.

با این حال با آنالیز تصاویر منتشر شده در سایت رسمی کمپانی چری می توان دریافت که محصول نو با بهره گیری از قطعات نو کرومی، تجهیزات روشنایی جالب و کاربردی و بعلاوه سیستم های خنک نماینده نو، بسیار زیباتر شده است.

بعلاوه چری تیگو 8 پلاس دارای طول، عرض و ارتفاع 4722، 1860 و 1745 میلی متری است. فاصله بین دو محور آن هم 2710 میلی متر است.

آنالیز ها نشان می دهد که محصول نو چری از یک موتور 2 لیتری توربو به قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن در متر و گیربکس 9 سرعته بهره برده است. علاوه بر آن یک موتور 1.6 لیتری TGDI با قدرت 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن در متر که توان لازم را در اختیار این شاسی بلند 7 نفره خانوادگی با طولی بیش از 4.7 متر بوده قرار خواهد داد.

موتور توربوشارژ قدرتمند 1.6 TGDI با قدرت 186 اسب بخار، متعلق به نسل سوم خانواده Acteco است که به وسیله چری و با همکاری شرکت اتریشی AVL پیشرفته است. با این حال قدرت 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن در متر به موتور اجازه می دهد تا اولین موتور در چین برای مطابقت با استاندارد های زیست محیطی (آنالوگ Euro-6) باشد.

علاوه بر این ها، قاب بدنه تقویت شده با فولاد حرارتی و با مقاومت بالا است که به وسیله شرکت آلمانی BENTELER AG با براساس ویژگی منطقه ها مختلف برنامه ریزی ساخته شده است.

چرخ های آلیاژی آلومینیومی دو رنگ و 18 اینچی همبر سبک اسپورت خودرو تأکید دارند. رنگ اصلی آن ها ظاهری روشن و در عین حال استحکام به خودرو می بخشد.

در داخل کابین هم، نمایشگر اصلی 12.3 اینچی امکان دسترسی به مدرن ترین محتوای رسانه ای را فراهم می نماید. بعلاوه شکل ظاهری اهرم تعویض دنده الکترونیک به خوبی با فرمان سه شاخه چری تیگو 8 پلاس هماهنگ است و فضای مدرن و لوکس درون کابین این خودرو ایجاد نموده است.

براساس اعلام کمپانی چری، نسخه فیس لیفت تیگو 8 از نظر فنی ویژگی هایی همانند سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم ضد لغزش، رادار نقطه کور، کنترل در سربالایی و پائینی، 6 عدد ایربگ خواهد داشت. علاوه بر این ها امکاناتی، چون سقف پاناروما، دوربین 360 اچ دی (با کیفیت بسیار بالا)، جایگاه های جلو با قابلیت تنظیم برقی و سیستم گرمایش جذابیت اس یو وی چینی را برای هواداران خودرو های مالی افزایش داده است.

در این میان چری ادعا نموده که براساس داده های نظرسنجی، بیشتر مصرف نمایندگان این اس یو وی میانه را به اسم اتومبیل خانوادگی دوم خود انتخاب می نمایند و استفاده از آن را برای خرید، پویایی و راحتی بچه ها ترجیح می دهند.

منبع: فرادید
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4459

به "همه چیز درباره تیگو 8 پرو" امتیاز دهید

16 کاربر به "همه چیز درباره تیگو 8 پرو" امتیاز داده اند | 4.4 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره تیگو 8 پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید