هلسینکی انتخاب خوب برای دیدن کریسمس در فنلاند

به گزارش دور زمین، هلسینکی , فنلاند . کشور برف و یخ که در آن بابا نوئل زندگی می‌کند همیشه یک انتخاب خوب برای تعطیلات زمستانی است . این شهر فعالیت‌های متنوع فراوانی را ارایه می‌دهد که شامل سرگرمی در فضای باز و همچنین تمام امکانات شهری می‌شود . هلسینکی قبل از ماه دسامبر چراغ‌ها و حالت‌های کریسمس را روشن می‌کند . فصل مربوط به جشن و جشن , آواز دسته‌جمعی , آواز دسته‌جمعی , آواز دسته‌جمعی , آواز دسته‌جمعی , آواز دسته‌جمعی , آواز دسته‌جمعی , سرود دسته‌جمعی , سرود دسته‌جمعی , سرود دسته‌جمعی , سرود دسته‌جمعی رستوران‌ها به تخصص‌های فصلی خدمت می‌کنند , در حالی که در بازارهای کریسمس می‌توانید با لذت بخش را گرم کنید .

هلسینکی انتخاب خوب برای دیدن کریسمس در فنلاند

افراد محلی و مهمان ها می‌توانند در آنجا در شهر اسکی کنند ! هلسینکی با جنگل‌ها احاطه شده‌است که این ویژگی 200 کیلومتر مسیرهای پیاده‌روی عالی برای اسکی است . این تپه‌ها پر از سورتمه است این یک فعالیت خانوادگی محبوب است . در این میان پیست‌های اسکیت در این شهر هم همیشه شلوغ هستند . راه رفتن بر روی یخ منجمد دریای بالتیک یکی دیگر از فعالیت‌های معمول و غیر معمول است . و البته مشهورترین تجربه sauna Finish , که شیرجه در آب سرد و یخی است , یک اجبار است !
چرا به آنجا بروی ?
در زمستان " هلسینکی " را کشف کنید : فعالیت‌های متعدد در فضای باز , غذای خوش‌مزه در رستوران‌ها , چراغ‌های کریسمس و رویداده‌ای جشن , آن را به یک مقصد زمستانی شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند . کسانی از شما که برف را از دست می‌دهند باید به ویژه علاقه‌مند باشند : کشور شمالی هرگز در این زمان از سال فاقد آن است .
کی به آنجا رفت ?
چراغ‌های کریسمس روز 23 نوامبر روشن می‌شوند . در ماه دسامبر , رویداده‌ای مختلفی وجود دارد و البته یک شب جدید با آتش‌بازی , موسیقی و سرگرمی وجود دارد . ژانویه فصل یک غذای سنتی است که از روسیه سرچشمه می‌گیرد .
چطور به آنجا برسیم ?
با هواپیما از شهرهای مختلف اروپا به آنجا بروید . با قطار از روسیه . با قایق از آلمان , استونی , روسیه , لهستان و سوئد .

انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 531

به "هلسینکی انتخاب خوب برای دیدن کریسمس در فنلاند" امتیاز دهید

2 کاربر به "هلسینکی انتخاب خوب برای دیدن کریسمس در فنلاند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلسینکی انتخاب خوب برای دیدن کریسمس در فنلاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید