هزار نفر از نجف آباد تماشا کردند

به گزارش دور زمین، خبرنگاران/اصفهان رئیس ستاد نوروزی نجف آباد گفت: شهرداری نجف آباد در جشنواره نوروزی باغ شهر صفوی پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است و طی روزهای گذشته بیش از هزار نفر از مسافران نوروزی، میهمان شهرستان نجف آباد بوده اند.

هزار نفر از نجف آباد تماشا کردند

رسول صادقی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با برنامه ریزی های اجرا شده، گردشگران و مسافران نوروزی می توانند از امکانات مجموعه باغ بانوان نجف آباد با وسعت 7 هکتار و محیط زیبا و آرام آن برای اسکان استفاده نمایند.

وی اضافه کرد: در این مجموعه علاوه بر وجود فضاهای روباز و دلنشین، آلاچیق های منفرد، زمین های ورزشی، وسایل بازی بچه ها و ایستگاه های سلامتی، سالن مرکزی400 متری نیز برای استفاده در مواقع بارانی و برودت هوا در نظر گرفته شده است.

صادقی از آماده باش سالن سرپوشیده گلزار شهدا و سالن مدیریت بحران شهرستان اطلاع داد و تاکید نمود: در صورت تکمیل ظرفیت باغ بانوان، اماکن دیگری نیز برای مواقع ضروری با تمامی امکانات در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد نوروزی نجف آباد گفت: بعلاوه با هماهنگی های اجرا شده، هتل کوثر مجموعه فرهنگی شهید کاظمی با ظرفیت کامل خود در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است. این مجموعه در دو طبقه با 25 سوئیت، قادر به میزبانی بیش از 200 نفر است.

صادقی به استفاده 50 درصدی از ظرفیت آموزش و پرورش برای اسکان نوروزی اشاره نمود و اضافه کرد: مدارس و مهانپذیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد نیز با فراهم کردن تمام امکانات رفاهی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در خدمت میهمانان نوروزی خواهد بود.

وی گفت: امکانات و فضای مهمانسرای دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با ظرفیتی بالغ بر 300نفر و پنجاه سوئیت مجزا و مجهز، دیگر مکانی است که مسافران می توانند برای اسکان، از آن استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5053

به "هزار نفر از نجف آباد تماشا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزار نفر از نجف آباد تماشا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید