هدف گذاری برای افزایش 2700 میلیارد تومان سرمایه رجا

به گزارش دور زمین، مدیرعامل رجا با اشاره به اینکه افزایش سرمایه 2700 میلیارد تومانی رجا در راه است، گفت: با اقدامات انجام شده برای بازسازی واگن ها از محل تسهیلات تبصره 18، افق خوبی برای آینده شرکت متصور هستیم.

هدف گذاری برای افزایش 2700 میلیارد تومان سرمایه رجا

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، محمد رجبی در مراسم تودیع و معارفه یکی از اعضای هیأت مدیره این شرکت با بیان این موضوع اظهار کرد: با اقدامات اجرا شده برای افزایش سرعت قطارها، تا خاتمه تابستان امسال حدود 60 تا 70 دستگاه از این واگن ها آماده بهره برداری خواهد شد.

وی به چالش هایی که رجا در سال های گذشته با آن روبرو بود اشاره نمود و گفت: برای پروژه تعمیر گیربکس قطار های تندروی پردیس که در داخل امکان تعمیرات آن ها نیست، فقط 28 ماه مذاکره با طرف آلمانی برای انعقاد قرارداد جهت ارسال گیربکس ها و انجام تعمیرات و برگشت آن ها صورت گرفت که خوشبختانه این کار با کوشش تمامی همکاران رجا و حمایت های سازمان تأمین اجتماعی و هگتا به پایان رسید و همچنان این تعمیرات ادامه دارد.

مدیرعامل رجا گفت: با حمایت های مدیران در سازمان تأمین اجتماعی و هگتا که به رجا به عنوان یک مجموعه ملی نگاه می نمایند، سرمایه اسمی رجا از 135 میلیارد تومان در سال 1395 به 2700 میلیارد تومان در شرایط حاضر افزایش پیدا نموده که کار تشریفاتی آن برای ثبت در دست پیگیری است.

مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا) نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مدیران و مجموعه رجا گفت: کوشش ها باید به این سمت سوق پیدا کند که یک خاطره خوش از کار هایی که انجام می دهیم به جای بگذاریم و عاقبت به خیر شویم.

علی رحیم پور به رایزنی ها و کوشش های اجرا شده برای بازگرداندن شرکت هایی که از هگتا جدا شده بودند (به غیر از هما و رجا) به منظور مالی کردن فعالیت ها در مجموعه هگتا اشاره نمود و اضافه کرد: جلساتی را با مسؤولان وزارت رفاه، سازمان تأمین اجتماعی و شرکت های شستا برای بازگرداندن این شرکت ها و هتل ها به هگتا داشتیم که این موضوع به تصویب رسید و از این طریق به دنبال سهامی عام کردن هگتا و به مرور ورود به بازار بورس هستیم.

وی پیگیری های اجرا شده برای پیوستن گروه هتل های لاله به مجموعه هگتا را از دیگر اقدامات اجرا شده در مجموعه هگتا برشمرد و گفت: باید به دنبال ایجاد ارزش اضافه کرده و هم افزایی در بین شرکت های زیرمجموعه هگتا و سازمان تأمین اجتماعی برای مالی کردن فعالیت ها باشیم.

در خاتمه این مراسم ضمن تقدیر از زحمات علی صداقت برای همکاری شایسته در طول دوران عضویت در هیأت مدیره رجا، به دلیل الزام عدم به کارگیری بازنشستگان، وی تودیع شده و حسن اسماعیلی به عنوان عضو جدید هیأت مدیره رجا منصوب و معارفه شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2623

به "هدف گذاری برای افزایش 2700 میلیارد تومان سرمایه رجا" امتیاز دهید

1 کاربر به "هدف گذاری برای افزایش 2700 میلیارد تومان سرمایه رجا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف گذاری برای افزایش 2700 میلیارد تومان سرمایه رجا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید