هتل بایوک اسکای بانکوک (تایلند) - دور زمین

هتل بایوک اسکای بانکوک (تایلند)

هتل بایوک اسکای بانکوک (Baiyoke Sky Hotel) بلندترین هتل شهر بوده و در مرکز منطقه خرید پراتونام قرار گرفته است. با این که اتاق‌های این هتل کاملا لوکس و مجلل نیستند، اما تمام امکانات لازم برای گذراندن یک تور بانکوک عالی مانند دوش و وان جداگانه (در بعضی اتاق‌ها)، کتری‌های برقی، گاوصندوق و تلویزیون‌های صفحه‌تخت را دارند. نیاز به گفتن نیست که مناظری که از این هتل دیده می‌شوند بی‌نظیر هستند، مخصوصا از بالاترین طبقه در بخش آسمان و اتاق‌های بخش فضا. این هتل همچنین برای مسافران تور تایلند یک استخر روباز کوچک، زمین گلف، مرکز بدنسازی و اسپا را فراهم کرده است، ولی مهمترین ویژگی‌های هتل بایوک اسکای بانکوک مطمئنا سکوی تماشای منظره و چندین رستورانی هستند که در طبقات بالایی برج قرار گرفته‌اند و بهترین مناظر پانورامیک از بانکوک را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. با در نظر گرفتن منظره اطراف و منطقه‌ای که هتل در آن قرار گرفته، قیمت هتل بایوک اسکای بانکوک فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه است.

هتل بایوک اسکای بانکوک (تایلند)

هتل بایوک اسکای بانکوک یکی از مشهورترین مکان‌های شهر است. برج بایوک بلندترین ساختمان کل تایلند بوده و گردشگرانی از سراسر جهان را به سمت خودش جلب می‌کند. لابی هتل در طبقه 18ام قرار گرفته و کفپوشی مرمری و دکوری چوبی دارد و همیشه با حضور مسافران تور تایلند که مشغول انجام کارهای مربوط به ورود به هتل هستند بسیار شلوغ است. البته جاذبه اصلی هتل بدون شک در سقف قرار دارد؛ جایی که هزاران نفر از مهمانان هتل و افراد غیر مهمان، خود را به طبقه 84ام و سکوی گردان تماشای منظره می‌رسانند. وقت غروب، اینجا یکی از سرزنده‌ترین مکان‌های شهر می‌شود.

نوشیدنی‌فروشی Roof Top، بلندترین نوشیدنی‌فروشی تایلند، یکی دیگر از مکان‌های محبوب در این هتل است؛ جایی که تعداد زیادی از زوج‌ها و خانواده‌ها، نشسته بر میزهایی در کنار پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای، از مناظر تماشایی اطراف لذت می‌برند. با این که هتل محیطی آنچنان رسمی ندارد اما به هر حال شما نمی‌توانید با دمپایی یا لباس راحتی به هیچ کدام از رستوران‌های روی پشت بام بروید.

موقعیت مکانی هتل بایوک اسکای بانکوک

هتل بایوک اسکای درست در قلب منطقه خرید پراتونام در مرکز بانکوک قرار گرفته است. در بحث دسترسی به رستوران‌ها و فروشگاه‌ها اینجا ایده‌ال‌ترین منطقه شهر است. البته این منطقه با کوچه‌های باریک فراوان و ترافیکی بی‌پایان محاصره شده است؛ ترافیکی که هم شامل ماشین‌ها و هم عابران پیاده است. به علاوه این هتل از ایستگاه مترو یا قطار هوایی فاصله نسبتا زیادی دارد؛ به این معنی که مسافران تور بانکوک با اقامت در این هتل به تاکسی‌ها متکی خواهند بود، آن هم در منطقه‌ای که برای قفل‌های ترافیکیش مشهور است. با این حال برای آن دسته از مسافران تور تایلند که از غذاهای لذیذ، خرید محصولات محلی و تماشای بهترین مناظر شهر لذت می‌برند، کنار آمدن با این نکته منفی آسان خواهد بود. فاصله هتل بایوک اسکای بانکوک با فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی با تاکسی حدود 25 دقیقه است.

اتاق های هتل بایوک اسکای بانکوک

اتاق های هتل بایوک اسکای بانکوک گزینه‌های مختلفی را در اختیار مسافران تور تایلند قرار می‌دهند. این اتاق‌ها نه با نوع اتاق، بلکه با بخشی که در آن قرار دارند طبقه‌بندی می‌شوند. برای مثال اتاق‌های بخش آسمان از بخش استاندارد بهترند و در همین حال اتاق‌های بخش فضا (در طبقات 64 تا 74) از آنها هم بهترند که بیشتر این ارجحیت به خاطر منظره است. تمام اتاق‌ها فضای بزرگی دارند و به خوبی مبله و تجهیز شده‌اند. این اتاق‌ها تلویزیون‌های صفحه‌تخت، گاوصندوق، میز، کتری برقی، دمپایی، حوله و سشوار دارند. در اتاق‌ها امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان برای مسافران تور بانکوک وجود دارد. هتل بایوک اسکای بانکوک یکی از معدود هتل‌های شهر است که در تمام اتاق‌ها آتش‌خاموش‌کن دارد؛ که با در نظر گرفتن ارتفاعی که در آن قرا دارید، کمی خیال شما را راحت خواهد کرد.

ویژگی ها و امکانات هتل بایوک اسکای بانکوک

مسافران تور بانکوک عملا می‌توانند چند روزی را تنها به گشت و گذار در بخش‌های مختلف هتل و استفاده از امکانات متعدد آن اختصاص دهند. یک استخر شنای روباز در هتل وجود دارد که با در نظر گرفتن این تعداد اتاقی که در هتل وجود دارد خیلی کوچک است و به سرعت شلوغ می‌شود. یک زمین گلف کوچک، یک باشگاه بدنسازی و یک اسپا برای ارائه خدمات ماساژ هم وجود دارد. اصلی‌ترین جاذبه و ویژگی هتل البته در بالاترین نقطه هتل پیدا می‌شود: در طبقه 84ام یک سکوی تماشای منظره گردان وجود دارد. مناظری بی‌رقیب از آن بالا قابل رویت است. البته شما باید هزینه ورودی را پرداخت کنید یا در یکی از رستوران‌های آنجا غذا بخورید. رستوران Crystal Grill در طبقه پایینی، بوفه غذاهای دریایی دارد، در حالی که رستوران Bangkok Balcony در طبقه 81ام، بوفه‌ای از غذاهای بین‌المللی و کبابی دارد. Bangkok Balcony همچنین مرتفع‌ترین رستوران فضای باز در کل تایلند است. یک نسخه شبیه‌سازی‌شده از یک بازار شناور، در واقع یک بوفه بزرگ غذاهای تایلندی است که در طبقه 75ام قرار گرفته است.

اقامت در هتل بایوک اسکای بانکوک

هتل بایوک اسکای بانکوک (Baiyoke Sky Hotel) در طبقه 88ام برج بایوک قرار گرفته و به این شکل بلندترین هتل تایلند است. این هتل مناظری پانورامیک از بانکوک، یک سکوی گردان، یک سکوی تماشای منظره و 7 رستوران دارد. هتل بایوک اسکای بانکوک در منطقه مرکز شهر Pathumwan قرار گرفته و به اندازه یک پیاده‌روی 5 دقیقه‌ای از ایستگاه قطار Rachaprarop و یک سواری 25 دقیقه‌ای از فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی فاصله دارد. این منطقه از شهر برای کسانی که برای خرید لباس و خوردن غذاهای خوشمزه به تور بانکوک آمده‌اند عالی است.

هتل بایوک اسکای به مسافران تور بانکوک یک استخر روباز، یک باشگاه سلامتی و یک سونا را ارائه می‌دهد. 7 رستوران و یک کافی‌شاپ در این هتل وجود دارند. شما می‌توانید نوشیدنی مورد نظر خود را از محل فروش نوشیدنی هتل خریداری کنید. فضاهای عمومی در هتل وای‌فای رایگان دارند. یک مرکز تجارت، خدمات اتومبیل و لیموزین و اتاق ملاقات نیز در دسترس هستند. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور تایلند می‌توان به باغ، تجیهزات لباسشویی و خدمات خشکشویی اشاره کرد.

هتل بایوک اسکای بانکوک 658 اتاق با تهویه مطبوع دارد. این اتاق‌ها همچنین به مینی‌بار، گاوصندوق یخچال، دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ساز مجهز شده‌اند. سرویس‌های بهداشتی، دوش، حوله، دمپایی و سشوار دارند. در اتاق‌ها هم امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم برای مسافران تور بانکوک فراهم شده است. تلویزیون‌ها، شبکه‌های ماهواره‌ای را نمایش می‌دهند.هتل بایوک اسکای (Baiyoke Sky Hotel)، از بهترین هتل‌های 4 ستاره شهر بانکوک برای تجربه‌ای اقامتی آرام است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

مرکز خرید سنترال ورلد، بازار پراتونام، کاخ سوان پاکارد، مرکز خرید سیام پاراگون، میدان سیام، خانه جیم تامپسون و گیسورن پلازا از نزدیکترین جاذبه‌های گردشگری شهر بانکوک برای بازدید هستند که در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند.

هتل چهار ستاره بایوک اسکای که از مناسب ترین هتل های بانکوک در گروه هتل های 4 ستاره می باشد 658 اتاق دارد که در رده‌های سوپریور، اتاق دلوکس، دلوکس اجرائی، سوئیت جونیور و سوئیت سوپریور تقسیم می‌شوند.

این هتل به دلیل ارتفاع بلندی که دارد نمایشی عالی از شهر بانکوک را به خصوص در شب به نمایش می‌گذارد. سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، دی وی دی پلیر، روپوش، سرویس چای و قهوه، دمپائی، سشوار، دسترسی به اینترنت وای فای، یخچال، گاوصندوق، لوازم بهداشتی و تلفن از امکانات هتل بایوک اسکای برای مسافران تور بانکوک هستند.

 همچنین Stella Palace که در طبقه 79 قرار گرفته غذا های چینی را طبخ می کند و رستوران بانکوک اسکای در طبقه 76 و 78 غذا های بین المللی، آسیائی و دریایی ارائه می دهد. کافی شاپ 24 ساعته این هتل در خدمت غذا های بین المللی و تایلندی می‌باشد.

دسترسی به اینترنت وای فای، پارکینگ اختصاصی، سرویس دربان، خودپرداز، انبار چمدان، میز تور، صرافی، میز جلو 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودک، اتوکشی، خشکشوئی، لاندری، فکس و کپی، مرکز بیزنس، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه خودرو، آسانسور، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، روم سرویس و اتاق های عاری از سیگار از خدمات رفاهی و امکانات این هتل در بانکوک به شمار می‌روند.

وبسایت
baiyokesuite.baiyokehotel.com
امکانات هتل
  1. 658 اتاق
  2. 7 رستوران
  3. نوشیدنی‌فروشی
  4. کافی‌شاپ
  5. خشکشویی
  6. لباسشویی سلف‌سرویس
  7. پیشخوان 24 ساعته
  8. خدمات اتومبیل
  9. باغ
  10. سالن زیبایی
  11. خودپرداز
  12. آسانسور
امکانات اتاق
  1. مینی‌بار
  2. شبکه‌های ماهواره‌ای
  3. یخچال
  4. قهوه‌ساز
  5. دوش
  6. ماساژ در اتاق (شامل هزینه)
  7. سشوار
  8. گاوصندوق
  9. حوله
  10. دمپایی
  11. تهویه مطبوع
  12. سرویس بهداشتی
امکانات ورزشی و تفریحی
  1. استخر روباز
  2. باشگاه سلامتی
  3. سونا
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 487

به "هتل بایوک اسکای بانکوک (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل بایوک اسکای بانکوک (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید