یک تجربه زمستانی واقعی در هتلی خاص در فنلاند

به گزارش دور زمین، هتل قطبی Kakslauttanen در Saariselkä فنلاند قرار گرفته است. این هتل در کنار پارک ملی Urho Kekkonen در منطقه Lapland (سرزمین بابانوئل) قرار داشته و در ابعاد خودش به معنای واقعی کلمه، منحصر به فرد است. کلبه‌های اسکیمویی شیشه‌ای این هتل، محیطی خصوصی، مناظری تماشایی و یک تجربه استثنائی در قطب را در اختیار مسافران تور فنلاند قرار می‌دهند.

یک تجربه زمستانی واقعی در هتلی خاص در فنلاند

غیر از دیدن بابانوئل، فعالیت‌های مفرح زمستانی زیادی برای مسافران این هتل وجود دارد. شما می‌توانید محیط تماشایی اطراف این هتل را به وسیله‌ی سورتمه‌هایی که با سگ‌های هاسکی یا گوزن‌های شمالی کشیده می‌شوند یا اتومبیل برفی بگردید. ماهیگیری در یخ و اسکی نیز بین مسافران تور فنلاند خیلی محبوب هستند. در این هتل یک تجربه‌ی واقعی و کامل از قطب شمال خواهید داشت.

غیر از کلبه‌های اسکیمویی خاص این هتل، فرصت دیدن شفق قطبی، انگیزه‌ای عالی برای اقامت در این هتل است. این هتل همچنین یک سونای بخار بزرگ، یک کلیسای برفی و یک کافه یخی دارد. این اقامتگاه از دسامبر تا ماه می باز است. بزرگراه شماره 4 شما را به این دهکده می‌رساند. شما می‌توانید از اتوبوس‌هایی که از فرودگاه Ivalo به این سمت می‌آیند نیز برای رسیدن به هتل استفاده کنید. برای اقامت شما بین کلبه‌های شیشه‌ای و کلبه‌های سنتی امکان انتخاب دارید.

انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2814

به "یک تجربه زمستانی واقعی در هتلی خاص در فنلاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک تجربه زمستانی واقعی در هتلی خاص در فنلاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید