نمایش آنلاین شش فیلم تئاتر کانون پرورشی

به گزارش دور زمین، تهران (پانا) - شش فیلم تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در هفته ششم ویژه برنامه 50 فیلم تئاتر در 50 روز از سوی مرکز تئاتر کانون به صورت اینترنتی اکران می گردد.

نمایش آنلاین شش فیلم تئاتر کانون پرورشی

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، کارآگاه 2، یه روز و دو فصل و هدیه کوچولو، پیرمرد و ببر، حکایت مرد کوهستان، شبان یلدا و میهمان غار از روز 23 تا 29 بهمن 1400 در پایگاه اینترنتی کانون به نشانی cinema.kpf.ir به صورت آنلاین به نمایش گذاشته خواهد شد.

بر همین اساس فیلم تئاتر کارآگاه 2 فراوری سال 1366 به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور، درباره خانواده یکی از دانش آموزان مدرسه مهربانی است که به پسرشان وعده داده اند در صورتی که شاگرد اول گردد دوچرخه ای به او هدیه دهند. پسرک در نمره های همشاگردی ها دست می برد تا به جایزه وعده داده شده برسد. مدیر مدرسه کشف راز ماجرای نمرات دانش آموزن را به کارآگاه2 واگذار می نماید. این فیلم تئاتر روز 23 بهمن اکران رایگان می گردد.

فیلم تئاتر یه روز و دو فصل و هدیه کوچولو، فراوری سال 1398، به نویسندگی نوشین سیفی و رامین کهن و کارگردانی رامین کهن، روایت دو نمایش در یک نمایش است. روایت اول درباره قصه ننه سرما و عمو نوروز است که به این داستان به صورت عاشقانه پرداخته شده است. روایت دوم با عنوان هدیه کوچولو قصه موجودی به نام کوچولو است که می خواهد برای تولد مادرش، برترین هدیه را بیاورد. او برای بدست آوردن هدیه راهی سفر می گردد. این نمایش روز 24 بهمن اکران آنلاین رایگان خواهد داشت.

در روز 25 بهمن، فیلم تئاتر پیرمرد و ببر، به نویسندگی علی خاکبازان و کارگردانی حسن دادشکر از فراوریات سال 1395 مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون درباره ببری است که هر از چندگاه به اهالی و احشام یک روستا حمله می نماید و به آنها آسیب می رساند. روزی ببر از سوی اهالی گرفتار و در قفس نگهداری می گردد. در همین هنگام عاقل مردی جهاندیده، ببر را در قفس می بیند و به خاطر التماس، ناله و گریه ببر، او را از قفس رها می نماید. اما...

فیلم تئاتر حکایت مرد کوهستان، فراوری سال 1392، به نویسندگی محمدحسین ناصربخت و کارگردانی افسانه زمانی روز 26 بهمن اکران خواهد شد. این نمایش به جشنی که در روستایی در دامنه کوه البرز برپاست، می پردازد. مرشد به مناسبت جشن، نقل آرش کمانگیر را شروع می نماید. آرش، نوجوان روستایی در میانه نقل به یاد می آورد که گله اش را از کوهستان برنگردانده است. شب در راه است و آرش به سرعت راهی کوهستان می گردد که...

فیلم تئاتر شبان یلدا، فراوری سال 1390، به نویسندگی کامیار محبی و کارگردانی نگار میرفخرایی، درباره زن و شوهر ماهیگیری است که با گل آلود شدن رودخانه دچار مشکل می شوند و سختی و فقر به آنها رو می آورد. در شب یلدا زن با پری دیدار می نماید و آرزو می نماید به هر چیزی که دست بزند طلا گردد. این فیلم تئاتر 27 بهمن اکران رایگان خواهد شد.

در آخرین روز از هفته پیش رو، فیلم تئاتر میهمان غار فراوری سال 1391، به نویسندگی فروغ افشاریان زاده و علی اکبرحلیمی و کارگردانی علی اکبر حلیمی در روز 29 بهمن اکران می گردد. داستان این فیلم تئاتر در غار ثور نزدیک شهر مکه اتفاق می افتد. عنکبوت ها و کبوتری که در ورودی غار لانه دارند، با خفاشی سیاه که قصد بیرون کردن آنها را از غار دارد، درگیر هستند. آنها خبردار می شوند که پیامبر خدا حضرت محمد(ص) از شر دشمنان، پنهانی قصد سفر و هجرت به شهر مدینه را دارند و ایشان در میانه راه تصمیم گرفتند در غار ثور پنهان شوند. تا اینکه...

این فیلم تئاترها به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری در پایگاه این مرکز به نشانی cinema.kpf.ir برای علاقه مندان به نمایش گذاشته می گردد و مخاطبان می توانند هر روز یک فیلم تئاتر را دیدن نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 خرداد 1401 بروزرسانی: 1 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5550

به "نمایش آنلاین شش فیلم تئاتر کانون پرورشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش آنلاین شش فیلم تئاتر کانون پرورشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید