نمایشگاه گردشگری در روز آخر دو ساعت تمدید شد

به گزارش دور زمین، ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران به دلیل استقبال مردم در روز آخر دو ساعت به ساعت نمایشگاه اضافه نمود.

نمایشگاه گردشگری در روز آخر دو ساعت تمدید شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از روز 23 بهمن آغاز شده و تا 26 بهمن ادامه دارد در این نمایشگاه که در محل دایمی نمایشگاهی تهران برپا هست هر روز از ساعت نه صبح تا پنج بعد از ظهر برنامه های گردشگری مراسم موسیقی آیینی و نشست های تخصصی گردشگری برپا می گردد فعالان گردشگری صنایع دستی و بوم گردی در این برنامه در کنار هم حضور پیدا نموده اند و مردم نیز از این فرصت برای آشنایی بیشتر با جاذبه های استان و برنامه ریزی برای سفر های نوروزی بهره می برند.

این برنامه ها در روزهای پنج شنبه و آدینه با استقبال بیشتری نسبت به روزهای دیگر روبرو شد به همین دلیل ستاد برگزاری نمایشگاه با توجه به استقبال زیاد مردم در روز آخر ساعت پایانی نمایشگاه را تا ساعت هفت بعد از ظهر تمدید کرد بنابراین بازدیدکنندگان می تواند دو ساعت بیشتر در نمایشگاه حضور داشته باشند.

در روز آخر بیشتر بازدیدکنندگان از نمایشگاه خانواده های تهرانی هستند که از این فرصت تعطیلی برای حضور در برنامه استفاده میکنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1602

به "نمایشگاه گردشگری در روز آخر دو ساعت تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه گردشگری در روز آخر دو ساعت تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید