نمایشگاه خودروی پکن 2020؛ ارائه محصولات عجیب و غریب چینی

به گزارش دور زمین، هرچند تاریخ نمایشگاه 2020 به علت شیوع جهانی کرونا دچار تغییراتی شد، اما نهایتا در 26 سپتامبر شروع به کار کرد و تا 5 اکتبر نیز ادامه دارد.

نمایشگاه خودروی پکن 2020؛ ارائه محصولات عجیب و غریب چینی

نمایشگاه خودروی پکن که با نام اتو چاینا نیز شناخته می شود؛ یکی از مهمترین رویداد های خودرویی کشور چین است که هر 2 سال یکبار در پکن برگزار می شود. سابقه برگزاری اولین دوره نیز به سال 2010 میلادی باز می شود.

هرچند تاریخ نمایشگاه 2020 به علت شیوع دنیای کرونا دچار تغییراتی شد، اما نهایتا در 26 سپتامبر شروع به کار کرد و تا 5 اکتبر نیز ادامه دارد. در این دوره خودرو های آینده نگر متفاوتی به نمایش گذاشته شده اند که در ادامه تعدادی از آن ها را مشاهده خواهید کرد:

Voyah iFree

گروه دانگ فنگ از یک شاسی بلند الکتریکی مفهومی با برند Voyah رونمایی نموده است. پیش از این نیز سدان همین برند معرفی شده بود که در گروه خودروی عصر ایران به معرفی آن پرداختیم و جزئیاتش اینجا در دسترس قرار گرفته است.

این محصول سطح بالا مجهز به سرویس های ناوبری هوشمند است و نسخه فراوری انبوه آن نیز در سال آینده برای فروش معرفی خواهد شد. درباره ویژگی های فنی آن اطلاعاتی ارائه نشده است.

Beijing Radiance

از این خودروی مفهومی به عنوان رقیب شرقی تسلا مدل اس در نمایشگاه نام برده شده است. محصول مذکور توسط گروه خودروسازی بایک معرفی شده و به عنوان یک الکتریکی خالص طراحی آینده نگری را نیز همراه خود دارد.

براساس اطلاعات موجود؛ این محصول دارای برد حرکتی 800 کیلومتر خواهد بود.

Neta Eureka 03.

اما ظاهرا دشمنان تسلا مدل 3 تعداد زیادی دارند! به هر ترتیب مدل 3 در حال حاضر شناخته شده ترین خودروی الکتریکی در سراسر دنیا است و طبیعی است که رقبا برای ارائه محصولی مشابه آن کوشش نمایند.

مفهومی Neta Eureka 03 یکی از همین رقبا است که توسط کمپانی Neta معرفی شده است. این خودرو دارای برد حرکتی 800 کیلومتر است. شاخص صفر تا 100 کیلومتر Eureka 03 برابر با 4 ثانیه اعلام شده است.

از منظر ابعاد، برابر با 4800 میلیمتر در طول، 1999 میلیمتر در عرض و 1400 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور های آن نیز 2895 میلیمتر است.

هونگ چی E-HS9

گریت وال بلک بولت

مدتی قبل پیکاپ آفرودی گریت وال از خانواده P را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار گرفته است. اما در نمایشگاه پکن یک تریم آخر الزمانی با نام بلک بولت از آن به نمایش گذاشته شده که جزئیات مشکی مات فراوانی به بدنه آن افزوده شده و در تصاویر مشاهده می کنید:

Ora Futurist

یکی دیگر از مفهومی های متفاوت نمایشگاه است که توسط کمپانی چینی گریت وال معرفی شده است. این محصول ظاهری کلاسیک را در قالبی فناورانه ارائه نموده است. حتی طراحی کنسول اصلی آن در کابین به سبک مجصولات اواخر دهه 50 میلادی صورت گرفته است. درباره جزئیات پیشرانه این محصول تمام الکتریکی اطلاعاتی ارائه نشده است.

درب های خودرو در حالت خودکشی باز می شوند.

بستیون بی 70

مدتی قبل یک سدان لوکس چینی را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم که کاملا براساس الگوی طراحی کادیلاک سی تی 5 شکل گرفته بود. جزئیات خبر مذکور اینجا در دسترس قرار گرفته است. در نمایشگاه خودروی پکن می توانید تصاویری واضح تری از این سدان چینی را مشاهده کنید:

Qoros Milestone

مفهومی عجیبی که طراحی آن پر از زوایای تند و تیز است نظر بسیاری از مخاطبان نمایشگاه را به خود جلب نموده است. مایلستون از منظر ابعاد برابر با 5003 میلیمتر در طول، 2006 میلیمتر در عرض و 1397 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. اطلاعاتی درباره پیشرانه این مدل مفهومی ارائه نشده است.

منبع: فرادید
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3214

به "نمایشگاه خودروی پکن 2020؛ ارائه محصولات عجیب و غریب چینی" امتیاز دهید

1 کاربر به "نمایشگاه خودروی پکن 2020؛ ارائه محصولات عجیب و غریب چینی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه خودروی پکن 2020؛ ارائه محصولات عجیب و غریب چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید