نعمتی: همه جا تعطیل شده است، غیر از فوتبال، می توانیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم

به گزارش دور زمین، علی نعمتی، مدافع تیم فوتبال شهر خودرو مدعی است که آنها می توانند در استادیوم آزادی از پرسپولیس امتیاز بگیرند.

نعمتی: همه جا تعطیل شده است، غیر از فوتبال، می توانیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم

علی نعمتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران از آمادگی تیم فوتبال شهر خودرو برای رویارویی با پرسپولیس یاد کرد و گفت: در بازی قبلی یک برد مهم را برابر نفت مسجدسلیمان به دست آوردیم تا شرایط مان در جدول بهتر گردد. در حال حاضر هم از لحاظ روحی و روانی آماده بازی با پرسپولیس هستیم و تمرینات خوبی را هم انجام دادیم.

وی با اشاره به مصاحبه های بازیکنان و مربیان لیگ فزونی که خواستار لغو بازی های لیگ برتر شده اند، خاطر نشان کرد: خیلی ها چنین موضعی دارند و منتظرند تا بازی ها تعطیل گردد. طبیعتاً برگزاری مسابقات با این وضعیتی که ایجاد شده، خیلی سخت است، الان هم مدارس، دانشگاه ها، اداره ها و تقریباً همه جا تعطیل شده است، غیر از فوتبال که هنوز چیزی در خصوص تعطیلی بازی ها اعلام نکرده اند. ما هم طبق برنامه قرار است امروز (چهارشنبه) برای بازی با پرسپولیس به تهران بیاییم و با این شرایط بعید است که بازی ها را لغو نمایند.

مدافع تیم فوتبال شهر خودرو در خصوص ملاقات تیمش مقابل پرسپولیس و تقابل با یحیی گل محمدی، مربی سابق شهر خودرو، گفت: طبیعتاً این موضوع جذابیت های بازی را بیشتر می نماید. پرسپولیس تیم بسیار خوب و باکیفیتی است، ولی ما هم کوشش می کنیم که در استادیوم آزادی یک بازی خوب انجام داده و نتیجه لازم را بگیریم.

نعمتی پیش بینی اش از نتیجه بازی را این طور اعلام کرد: پیش بینی سخت است، ولی می توانیم با انجام یک بازی خوب از پرسپولیس امتیاز بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2423

به "نعمتی: همه جا تعطیل شده است، غیر از فوتبال، می توانیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی: همه جا تعطیل شده است، غیر از فوتبال، می توانیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید