طراحی سایت: نسخه اروپایی ریلمی 9 5G به طور اتفاقی در وب سایت ریلمی ظاهر شد

به گزارش دور زمین، شرکت ریلمی خود را برای معرفی سری ریلمی 9 در بازارهای اروپایی آماده می نماید و قرار است در تاریخ 12 مه (22 اردیبهشت ماه) از گوشی های این سری برای کاربران بازارهای اروپایی رونمایی کند. ما انتظار داریم که گوشی های ریلمی 9 با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و ریلمی 9 5G را در این رویداد ببینیم. البته باید خاطر نشان کنیم که ریلمی 9 5G با گوشی هوشمندی که قبلاً در بازار هند رونمایی شد فرق دارد.

طراحی سایت: نسخه اروپایی ریلمی 9 5G به طور اتفاقی در وب سایت ریلمی ظاهر شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

ریلمی یکی از شرکت های پیروز در زمینه فراوری محصولات هوشمند به شمار میرود که در ابتدا بیشتر در چین و این روزها در کشورهای بیشتری از جمله کشور ما محصولاتش را به فروش می رساند. این شرکت چینی که گجت های هوشمند زیادی در دسته های مختلف در بازار دارد، میخواهد دو روز دیگر نسخه اروپایی سری ریلمی 9 را به کاربران معرفی کند. طبق تازهترین اطلاعاتی که امروز منتشر شد، گوشی هوشمند ریلمی 9 5G به طور اتفاقی در وب سایت ریلمی در کشور لهستان دیده شد و معینات فنی تازهی را نسبت به نسخه هندی این گوشی در اختیار ما قرار داد که از جمله آن ها می توان به تراشه و سیستم دوربین تازه آن اشاره نمود. در ادامه به آنالیز معینات و تصاویر تبلیغاتی لو رفته این گوشی هوشمند می پردازیم.

طبق تصاویر منتشر شده از منابع موثق، ریلمی 9 5G مجهز به یک نمایشگر 6.6 اینچی LCD است که از رزولوشن 1080p پشتیبانی می نماید. از آن جایی که این گوشی هوشمند پنل LCD دارد، حسگر اثر انگشت آن با دکمه پاور در سمت راست گوشی ادغام شده است. این پنل رفرش ریت 120 هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز را برای کاربرانش به ارمغان می آورد. در قسمت پردازنده این گوشی، تراشه اسنپدراگون 695 به عنوان قلب تپنده به انجام وظیفه می پردازد، این حالی است که در نسخه هندی این گوشی ما شاهد بهره گیری از تراشه دایمنسیتی 810 مدیاتک بودیم.

باید خاطر نشان کنیم که اسنپدراگون 695، پردازنده مرکزی هشت هسته ای با حداکثز فرکانس کاری 2/2 گیگاهرتزی و هسته های Kryo 660 دارد. کوالکام می گوید که این تراشه، از اینترنت 5G در دو حالت mmWave و Sub-6GHz پشتیبانی می نماید. به گفته این سازنده، عملکرد رندر گرافیکی و سرعت پردازش اطلاعات در پردازنده مرکزی این تراشه، به ترتیب تا 30 و 15 درصد قدرتمندتر شده است. در کنار این پردازنده 4 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز تعبیه شده است.

همانطور که از تصاویر تبلیغاتی این گوشی هوشمند معین است، ریلمی از یک سیستم دوربین سه گانه در این گوشی هوشمند بهره برده است. گفته می گردد که سنسور اصلی آن دقتی 50 مگاپیکسلی دارد. بعلاوه دو سنسور 2 مگاپیکسلی سیاه و سفید و عمق میدان نیز روی ماژول دوربین ریلمی 9 5G دیده می گردد. علاوه بر این ها، در پنل جلویی شاهد قرارگیری یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگم F/2.1 هستیم که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

منبع تغذیه این گوشی هوشمند را یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی برعهده دارد که با شارژر 18 واتی انرژی مجدد خود را تأمین می نماید. بعلاوه سیستم عامل اندروید 12 به همراه رابط کاربری Realme UI 3.0 روی این گوشی هوشمند اجرا خواهد شد. کاربران می توانند از بین گزینه های رنگی مشکی یا سفید دست به انتخاب بزنند. در خصوص قیمت این گوشی هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست اما باید خاطر نشان کنیم که نسخه هندی این گوشی 200 دلار قیمت دارد. این گوشی 191 گرمی با ابعادی معادل 164.3 در 75.6 در 8.5 میلی متر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. احتمالاً در روزهای آینده خبرهای بیشتری در خصوص این گوشی و گوشی های دیگر نسخه اروپایی سری ریلمی 9 در رسانه های خبری منتشر خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4967

به "طراحی سایت: نسخه اروپایی ریلمی 9 5G به طور اتفاقی در وب سایت ریلمی ظاهر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: نسخه اروپایی ریلمی 9 5G به طور اتفاقی در وب سایت ریلمی ظاهر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید