ناوگان حمل و نقل نمی تواند در بازه بلندمدت بلیط بفروشد

به گزارش دور زمین، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: شرایط ناوگان حمل و نقل کشور به ویژه در حوزه هوایی به نحوی نیست که انتظار داشته باشیم برای بازه بلند مدت برنامه ریزی نموده و بلیط پیش فروش کند.

ناوگان حمل و نقل نمی تواند در بازه بلندمدت بلیط بفروشد

به گزارش خبرنگاران رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شرایط پیش فروش بلیط قطار و هواپیما در سطح کشور، بیان نمود: متاسفانه شاهد هستیم که پیش فروش بلیط قطار و هواپیما برای یک بازه کوتاه مدت صورت می گیرد. دلیل آن نیز به این باز می گردد که شرایط ناوگان حمل و نقل کشور در حدی نیست که بتواند برای 6 ماه آینده برنامه ریزی کند. شرایط هر روز در حال تغییر است و ناوگان حمل و نقل صرفا در بازه کوتاه مدت توان برنامه ریزی دارد.

بعضی از شرکت های هواپیمایی تنها با چند هواپیما در حال فعالیت هستند

وی در ادامه اظهار کرد: مثلا اگر برای چند ماه آینده بلیط فروخته گردد و هواپیما مشکل پیدا کند شرکت هواپیما دیگری ندارد که بخواهد آن را جایگزین کند. فعلا ما در شرایطی نیستیم که بتوانیم برای ماه های آینده انتظار برنامه ریزی از ناوگان هوایی یا ریلی داشته باشیم. امروز بعضی از شرکت های هواپیمایی ما سه الی چهار هواپیما در حال فعالیت هستند و ما نمی توانیم از آن ها انتظار برنامه ریزی برای فروش بلیط در بلند مدت را داشته باشیم.

باید ناوگان حمل و نقل کشور تقویت گردد

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: زمانی می توانیم این کار را رقم بزنیم که شرکت های حمل و نقل ما تقویت شده و به عنوان مثال یک شرکت خودش 100 هواپیما داشته باشد. فعلا با شرایط ناوگان این امکان وجود ندارد. باید ناوگان حمل و نقل کشور تقویت گردد تا بتوانیم در بلند مدت نیز برنامه ریزی انجام دهیم. قطعا این موضوع در تقویت صنعت گردشگری نیز نقش آفرین خواهد بود.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 6 مهر 1401 بروزرسانی: 6 مهر 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5847

به "ناوگان حمل و نقل نمی تواند در بازه بلندمدت بلیط بفروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناوگان حمل و نقل نمی تواند در بازه بلندمدت بلیط بفروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید