میزبانی سوسن پرور از دومین بومگرد

به گزارش دور زمین، خبرگزاری خبرنگاران-سوسن پرور بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر در فصل دوم مستند مسابقه بومگرد میزبان خانواده های شرکت کننده خواهد بود.

میزبانی سوسن پرور از دومین بومگرد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، فصل دوم مستند مسابقه بومگرد با رقابت سه خانواده و در محیطی متفاوت، نوروز 1401 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود .

فصل دوم بومگرد به کارگردانی امیر منیری و تورج کلانتری و تهیه کنندگی سید جمال عودسیمین و تورج کلانتری، محصول سازمان هنری رسانه ای اوج و فراوری شده در موسسه اوما فیلم از اول فروردین 1401 هر روز ساعت 19 روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

تصویربرداری فصل دوم بومگرد در شهرستان میناب و بنادر جاسک و هرمز در استان هرمزگان صورت گرفته است و سه خانواده در قالب رقابتی مجذوب کننده بر اساس آیتم هایی متناسب با اکوسیستم انتخاب شده در چند قسمت به رقابت با یکدیگر می پردازند.

مستند مسابقه بومگرد بر پایه سه سرفصل مهم گردشگری با موضوع بوم گردی و در نظر گرفتن اقتضائات فرهنگی هر منطقه، اشتغال و کسب و کار روستایی با در نظر گرفتن ظرفیت های مغفول و در نهایت ارزش بخشی به سنت ها و آداب و رسوم هر منطقه و هویت بخشی به هر بوم و قومیت فراوری شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5022

به "میزبانی سوسن پرور از دومین بومگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی سوسن پرور از دومین بومگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید