مناسب سازی پیاده رو برای عابران

به گزارش دور زمین، عملیات عمرانی مناسب سازی پیاده روهای منطقه 6 با هدف بهسازی معابر برای عبور و مرور عابران پیاده آغاز شده است.

مناسب سازی پیاده رو برای عابران

خبرنگاران/ زینب زینال زاده: پیاده رو محل گذر عابران پیاده است که برای رفاه بیشتر مردم سالها قبل سنگفرش شدند. این کار با استقبال مردم روبرو شد اما در گذر زمان سنگفرش ها لق زدند و مشکلاتی برای عابران ایجاد کردند. گزارش کاملی از مشکل لق شدن سنگفرش ها توسط خبرنگار خبرنگاران منتشر شد و مرتضی مطهری معاون فنی و عمران شهردار منطقه 6 ضمن عذرخواهی از شهروندان خاطرنشان کرد: بهسازی پیاده روی معابر و بوستان های منطقه در دستور کار قرار گرفته است و تا قبل از سال عملیات عمرانی تمام می گردد.

با گذشت بیش از 10 روز از خبری که مطهری اعلام نموده است، او در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران محله از آغاز عملیات بهسازی معابر اطلاع داد و گفت: عملیات عمرانی کف سازی و پیاده رو سازی بلوار کشاورز تقاطع کارگر به اتمام رسیده است و عملیات عمرانی خیابان های پیروزه، الوند، میدان سلماس آغاز شده است و پس از اتمام عملیات شهروندان می توانند پیاده روی دلچسب را در این معبر تجربه نمایند.

تضمین امنیت و کاستن حوادث احتمالی برای عابران پیاده، ایجاد زیبایی بصری در شهر از اهداف بهسازی پیاده روها در منطقه 6 است.

به گفته او پیاده راه سازی و مرمت در خیابانهای اسدآبادی، فتحی شقاقی، فراهانی پور و مطهری در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه قرار گرفته است و عملیات عمرانی این معابر هم به زودی آغاز می گردد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2347

به "مناسب سازی پیاده رو برای عابران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناسب سازی پیاده رو برای عابران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید