مصاف والیبال ایران با آمریکا در تورنمت تدارکاتی اسلوونی

به گزارش دور زمین، تیم ملی والیبال ایران فردا (پنج شنبه) در اولین دیدار تدارکاتی اش در تورنمنت اسلوونی پیش از قهرمانی دنیا 2018 به مصاف آمریکا می رود.

مصاف والیبال ایران با آمریکا در تورنمت تدارکاتی اسلوونی

به گزارش خبرنگاران، رقابت های قهرمانی دنیا والیبال 2018 از هجدهم شهریور با حضور 24 تیم برتر دنیا در چهار گروه شش تیمی و به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان شروع می گردد که تیم ملی والیبال ایران با راهنمایی ایگور کولاکوویچ به دنبال حضوری قدرتمند در دومین رویداد بزرگ والیبال دنیا است.

از همین رو والیبالیست های ایران برای حضوری قدرتمند در قهرمانی دنیا در ابتدا در بازی های آسیایی 2018 اندونزی شرکت کردند و توانستند پس از پنج پیروزی قاطع به عنوان قهرمانی دست یابند و در حال حاضر برای برپایی سه دیدار دوستانه مهم در کشور اسلوونی به سر می برند تا کولاکوویچ میزان آمادگی بازیکنانش پیش از قهرمانی دنیا را به صورت کامل مورد سنجش قرار دهد.

تیم ملی والیبال ایران در تورنمنت تدارکاتی اسلوونی باید فردا(پنج شنبه) در نخستین دیدارش از ساعت 23:45 به مصاف آمریکا برود و سپس در دومین بازی روز جمعه از ساعت 22:30 رو در روی اسلوونی قرار می گیرد. والیبالیست های ایران در آخرین دیدار نیز روز شنبه از ساعت 23:45 به مصاف کانادا خواهند رفت.

تیم ملی والیبال ایران با 14 بازیکن و با راهنمایی ایگور کولاکوویچ بیستم شهریور عازم وارنا بلغارستان خواهد شد و باید از 22 شهریور اولین دیدارش در این رقابت ها را برگزار کند.

برنامه کامل دیدارهای والیبال ایران در تورنمنت تداراتی اسلوونی به توضیح زیر است:

ایران - آمریکا (پنج شنبه 15 شهریور ساعت 23:45)

ایران - اسلوونی (جمعه 16 شهریور، ساعت 22:30)

ایران - کانادا (شنبه 17 شهریور، ساعت 23:45)

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 301

به "مصاف والیبال ایران با آمریکا در تورنمت تدارکاتی اسلوونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف والیبال ایران با آمریکا در تورنمت تدارکاتی اسلوونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید