مردان در ژاپن، ترکیه، فرانسه و آمریکا روی پرده می رود

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، فیلم سینمایی مردان به کارگردانی بتین قبادی، فیلم برگزیده کشور عراق برای حضور در هشتاد و هفتمین دوره مراسم جوایز سینمایی آموزشگاه اسکار در سال 2015، در ماه های آینده توسط کمپانی ویستریال فیلمز از کشور فرانسه، در کشورهای ژاپن، ترکیه، فرانسه و آمریکا روی پرده می رود. این فیلم همچنین در کانال تلویزیونی TRT ترکیه و کانال تلویزیونی NHK ژاپن نیز به نمایش درمی آید.

مردان در ژاپن، ترکیه، فرانسه و آمریکا روی پرده می رود

مردان تاکنون در جشنواره های مختلف بین المللی از جمله بخش اکتشافات تحت عنوان آینده سینمای دنیا در سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در کانادا، در بخش سینمای دنیا در چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم گوا در هندوستان، در بخش رقابتی شب عربی در یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم دبی در کشور امارات متحده عربی و در بخش صدای جدید در سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم گوتنبرگ در سوئد به نمایش درآمده است.

فیلم سینمایی مردان در آخرین نمایش بین المللی خود و با حضور بتین قبادی، در روزهای 13 و 19 فوریه 2015 در بخش رقابتی الهام دریافت در چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم استانبول در ترکیه روی پرده رفت و از طرف منتقدان فیلم ترکیه، جایزه بهترین فیلم و در واقع دومین جایزه معتبر این جشنواره، به بتین قبادی کارگردان این فیلم اهدا شد. در مراسم اختتامیه، بتین قبادی بعد از دریافت این جایزه، آن را به دختران مبارز کرد در شهرهای شنگال (سنجار) و کوبانی اهدا کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2000

به "مردان در ژاپن، ترکیه، فرانسه و آمریکا روی پرده می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردان در ژاپن، ترکیه، فرانسه و آمریکا روی پرده می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید