مراکز خرید و سوغاتی های سیشل

به گزارش دور زمین، در دنیایی که تقریبا هر آن چیزی که می‌خواهید بخرید تنها چند کلیک با شما فاصله دارد، چیزهایی هم وجود دارند که تنها می‌توانید (یا شاید بهتر باشد بگوییم باید) در تور سیشل بخرید. در ادامه برخی از بهترین‌ها و خاص‌ترین سوغاتی‌هایی که می‌توانید در این سفر پیدا کنید را به شما معرفی می‌کنیم. در این بهشت گرمسیری گزینه‌های خریدتان آنچنان زیاد نیستند و نمی‌توان این منطقه را مکانی عالی برای خرید لقب داد اما با این حال مطمئنا چیزهایی وجود دارند که ارزش خرید را دارند و می‌توانند شما را به یاد این سفر رویایی بیاندازند.

مراکز خرید و سوغاتی های سیشل

بهترین سوغاتی هایی که می‌توانید در سیشل بخرید

نارگیل دریایی یا همان Coco de mer بدون شک نمادین‌ترین چیزی است که می‌توانید به عنوان سوغاتی در تور سیشل بخرید. البته در زمان خرید این دانه‌های غول‌پیکر فوق‌العاده دقت کنید و مطمئن شوید که تاییده‌های قانونی لازم را در زمان خرید دریافت می‌کنید. قبل از خرید نارگیل دریایی حتما به دنبال برچسب هولوگرام روی دانه بگردید و اجازه رسمی خروج آن از کشور را دریافت کنید. این سیستم جدید در سال 2017 وضع شده تا از فروش‌های غیر قانونی و فروش دانه‌های تقلبی جلوگیری شود. اگر شما در زمان خروج از کشور با دانه‌ای که مجوزهای لازم را ندارد دستگیر شوید جریمه خواهید شد و حتی ممکن است به زندان بیافتید. دانه‌هایی که مجوزهای رسمی برای فروخته شدن را دارند خالی شده‌اند تا اطمینان حاصل شود امکان کاشتشان در جای دیگری در دنیا وجود ندارد. در ضمن وزن این دانه‌ها حتی بعد از خالی شدن حدود 5 کیلوگرم است، در نتیجه حتما قبل از خرید مطمئن شوید که فضای کافی در چمدانتان برای جای دادنش دارید.

روغن‌های برند یی کینگ از بهترین مواد اولیه به دست آمده در این مجمع‌الجزایر و توسط رایحه‌درمانی فرانسوی که در جزیره ماهی زندگی می‌کند ساخته می‌شوند. روغن‌های گیاهی یی کینگ بر اساس تاریخ تولد هر شخص و ارتباط آن با 8 عنصر اصلی در طب سنتی چینی ساخته می‌شوند: آسمان، باد، آب، کوه، زمین، رعد، آتش و دریاچه. گستره محصولات این برند جالب توجه حالا گسترش یافته‌اند و محصولاتی مانند روغن نارگیل سنتی، روغن مادر و نوزاد و همچنین محصولاتی برای بچه‌ها را شامل می‌شوند. شما می‌توانید در تور سیشل به این مرکز رفته، توصیه‌های شخصی دریافت کنید و محصولاتشان را بخرید. محصولات یی کینگ در اسپاهای بسیاری از هتل‌های رده بالای جزیره از جمله هیلتون، دنیس آیلند و آفلیا استفاده می‌شوند.

برند جواهرسازی Kreolor در سال 1990 شکل گرفته است. طراحی محصولات این برند از جواهرات سنتی مردمان این جزایر الهام گرفته شده‌اند. به خاطر موفقیت‌شان آنها گستره کاری خود را به ساخت صنایع دستی با استفاده از مواد اولیه محلی افزایش داده‌اند. اگر در تور سیشل به دنبال یک جواهر یا زیورآلات زیبا و خاص می‌گردید که روح و حس و حال این جزیره را هم همراه خودش داشته باشد این جایی است که باید بروید. این برند 5 فروشگاه در ماهی، پراسلین و لا دیگو دارد.

جرج کامیل یک هنرمند معاصر با توانایی بالا در خلق کارهایی است که هم در بین مسافران تور سیشل به عنوان سوغاتی و هم هنردوستان و جامعه هنری مورد پسند هستند. با تمرکزی عمیق بر روی مسائل زیست‌محیطی، کارهای این هنرمند شامل استفاده فراوان از مواد مختلف هستند. احتمالا مشهورترین‌شان کارهای مس‌کوبی او باشد. کارهایش برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه ونیز به نمایش در آمدند. امسال هم تمام هنرمندان شرکت‌کننده از این کشور کارهای خود را بر اساس مجسمه یک لاکپشت غول‌پیکر آلدابرا که توسط جرج کامیل درست شده بود طراحی کردند.

ارواح جزیره کتابی است از نقاشی‌های مایکل آدامز (به احتمال زیاد معروف‌ترین هنرمند در این کشور). این کتاب مجموعه‌ای از نقاشی‌های چهره‌های مردم این سرزمین در مدت بیشتر از 40 سال است، نقاشی‌هایی که آدامز از زمان ورودش به این جزیره در سال 1972 در حال کشیدنشان بوده است. آدامز این تصاویر را "تصویرگری کاری" می‌داند، کارهایی که در اصل قرار نبوده برای عموم منتشر شوند. او این طرح‌ها را برای دلایل متعددی می‌کشیده است؛ یا برای استفاده در نقاشی‌هایش یا زمانی که از ظاهر یک نفر خوشش می‌آمده است. این کتاب را نمی‌توانید به صورت آنلاین در جای دیگری بخرید، اما در تور سیشل می‌توانید آن را در کتاب‌فروشی‌های جزیره و با قیمت 115 دلار پیدا کنید.

کجا در تور سیشل خرید کنیم؟

ماهی بهترین جزیره برای خرید کردن است، چرا که 90 درصد جمعیت این سرزمین در این جزیره متمرکز شده‌اند. البته به یاد داشته باشید که در اینجا خبری از مال‌های بسیار بزرگ با برندهای نام‌آشنای بین‌المللی نیست، در عوض شما مجموعه‌ای از فروشگاه‌های جالب توجه کوچک و بازارهایی با حال و هوای آرام را پیدا خواهید کرد. برخی از فروشگاه‌ها در ماهی روی محصولات ساخت جزیره مانند چای و عطر تمرکز دارند، رایحه و طعم این محصولات فوق‌العاده منحصربه‌فرد عالی است. یکی از شناخته‌شده‌ترین این فروشگاه‌های تخصصی در میان مسافران تور سیشل فروشگاه Kenwyn House است. جدا از جواهرفروشی بودن، ساختمان این فروشگاه از نظر تاریخی اهمیت زیادی دارد. جزیره ماهی همچنین بهترین بازارهای سیشل را در خود جای داده است. یکی از آنها بازار سر سلوین کلارک است؛ مکانی سرزنده که می‌توانید در آن سبزی‌های تازه، میوه، ادویه و ماهی بخرید. در این بازار تعداد زیادی فروشگاه کوچک سوغاتی و هدیه هم فعالیت می‌کنند.

انتشار: 8 آذر 1400 بروزرسانی: 8 آذر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4276

به "مراکز خرید و سوغاتی های سیشل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید و سوغاتی های سیشل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید