چطور به مالدیو کم هزینه سفر کنیم

به گزارش دور زمین، مالدیو از ان جزیره های بهشتی روی زمین است، جایی که ماه عسلی رویایی را برایتان رقم میزند با نوید یک زندگی آرامش بخش، هیچ جایی بهتر از این نمیشود. در ادامه به ارزانترین راستا سفر به مالدیو آشنا خواهیم شد.

چطور به مالدیو کم هزینه سفر کنیم

یکی از راه های ارزان سفر کردن به این جزیره استفاده کردن از تور مالدیو است، همچنین می توانید با ترفندهایی پیروز به خرید بلیط ارزان هواپیما شده و سفری لذت بخش را به همراه خانواده تجربه کنید. در ادامه در خصوص چگونگی سفر به مالدیو با هزینه ای کم بیشتر شرح خواهیم داد.

اگر برای اولین بار است که با خرید بلیط هواپیما به این جزیره سفر می کنید باید بگوییم که هزینه های شما در این سفر به دلیل هاستل هایی که در این جزیره وجود دارد تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد. به عنوان مثال شما می توانید تنها با 5 دلار غذای مورد احتیاج خود را در طول روز تهیه نموده و نوش جان کنید، همچنین در این مهمان خانه ها قادر خواهید بود اقامتی دلنشین را با صرف کمتر از 400 دلار تجربه کنید.

در جزایری مانند مافوشی و گورادهو می توانید از این هاستل ها استفاده نموده و هزینه های تور مالدیو خود را به حداقل برسانید. این نکته را نباید فراموش کنید که آژانس های هواپیمایی معتبر یک گزینه خوب برای خرید بلیط ارزان هواپیما به حساب می آیند.

هتل آرنا بیچ

اگر پس از خرید بلیط هواپیما و سفر به مالدیو قصد اقامت در هتلی با هزینه ای بسیار کم را دارید ما به شما هتل آرنا بیچ در مافوشی را پیشنهاد می کنیم. این هتل با کمترین هزینه تمامی امکاناتی که یک جهانگرد تور مالدیو احتیاج دارد در اختیار او قرار می دهد. با این حال به دلیل آنکه این هتل تا حدودی لوکس بنظر می رسد برای اقامت در آن باید شبی 120 دلار بپردازید.

این هتل که فاصله چندانی با دریا ندارد دارای پنت هاوسی عظیم می باشد که مشرف به دریا بوده و رایحه لطیف دریا را به مشام خریداران بلیط هواپیما مالدیو می رساند. با اقامت در این هتل می توانید به راحتی و در زمان بسیار کمی به ساحل بروید و از زیبایی های آن هنگام طلوع و غروب آفتاب لذت ببرید.

اگر پیروز به خرید بلیط ارزان هواپیما به مقصد مالدیو نشدید و تصمیم دارید بیشتر در هزینه های خود صرفه جویی کنید می توانید هتل هایی مانند کانی و یا هتل کریستال سندز را برای اقامت انتخاب کنید.

حمل و نقل گردشگران در مالدیو

برای صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل بهتر است از وسایل نقلیه عمومی بهره ببرید. حمل و نقل در جزیره مالدیو تا حدود زیادی پرهزینه بوده و وسایل نقلیه عمومی می تواند تا حد زیادی از این هزینه ها بکاهد. اما خبر خوبی که می توان به خریداران بلیط هواپیما مالدیو داد این است که با استفاده از کشتی قادر خواهید بود تا صدها دلار در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

کشتی ها تنها یک دلار برای رساندن مسافر از هر مسیری به سمت فرودگاه می گیرند و در بیشتر مواقع این کشتی ها برای حمل و نقل گردشگران قابل دسترس هستند. اگرچه این کشتی ها کندتر از قایق های موتوری هستند اما این نکته را نیز در نظر بگیرید که شما به جای پرداخت 175 دلار بابت قایق موتوری، تنها یک دلار برای سفر کوتاه خود هزینه می کنید.

با توجه به موارد گفته شده و در نظر دریافت تمامی جنبه ها اعم از بلیط ارزان هواپیما، محل اقامت، هزینه خورد و خوراک و حمل و نقل، سفری کم هزینه و بیادماندنی را برای شما آرزو نموده و امیدواریم لحظات شیرین و خاطره انگیزی را در این جزایر رویایی تجربه کنید.

منبع: مجله سفر
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2454

به "چطور به مالدیو کم هزینه سفر کنیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "چطور به مالدیو کم هزینه سفر کنیم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور به مالدیو کم هزینه سفر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید