تور ارزان روسیه: قلع و قمع یک واحد مسکونی غیرمجاز در کلاردشت

به گزارش دور زمین، خبرنگاران/مازندران سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی کلاردشت از قلع و قمع یک واحد مسکونی غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان اطلاع داد.

تور ارزان روسیه: قلع و قمع یک واحد مسکونی غیرمجاز در کلاردشت

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران، عباس درزی نیا از قلع و قمع یک واحد ساختمان مسکونی غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان کلاردشت اطلاع داد.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و حفظ بستر فراوری، یک واحد ساختمان مسکونی غیرمجاز با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و مسوولین و کارشناسان امور اراضی این مدیریت در روستای طبرسو قلع و قمع و 500 مترمربع اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کلاردشت اعلام نمود: مالکین اراضی زراعی و باغی قبل از انجام هرگونه اقدامی برای تغییر کاربری اراضی خود و یا معامله خرید و فروش زمین در حریم شهرها و خارج از محدوده قانونی طرح هادی مصوب روستا و انجام هرگونه ساخت وساز در این اراضی برای دریافت مجوزهای قانونی به امور اراضی این مدیریت مراجعه نموده و در صورت پاسخ مثبت اقدام به عملیات ساخت و ساز نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4578

به "تور ارزان روسیه: قلع و قمع یک واحد مسکونی غیرمجاز در کلاردشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: قلع و قمع یک واحد مسکونی غیرمجاز در کلاردشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید