قائم مقام باشگاه شهر خودرو: به رحمتی اعتماد کامل داریم

به گزارش دور زمین، گروه استان ها- قائم مقام باشگاه شهر خودرو مشهد گفت: سرمربیان جوان لیگ رجحان در حال حاضر عمدتا جوان هستند و مهدی رحمتی نیز باید از جائی کار خودش را به عنوان مربی شروع می کرد.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو: به رحمتی اعتماد کامل داریم

به گزارش خبرنگاران از مشهدمقدس، وحید علیپور عصر امروز در جمع خبرنگاران در مراسم معارفه سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی جدید شهرخودرو گفت: به واسطه دو سال کار کردن با رحمتی، با روحیات وی آشنایی کامل داریم و در این شرایط جمع بندی این بود که رحمتی می تواند به باشگاه شهر خودرو یاری کند.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو اعلام کرد: سرمربیان جوان لیگ فزونی در حال حاضر عمدتا جوان هستند و مهدی رحمتی نیز باید از جائی کار خودش را به عنوان مربی شروع می کرد.

علیپور با بیان اینکه رحمتی پتانسیل بسیار خوبی دارد و به واسطه کادر قوی فنی می تواند پیروز گردد مطرح کرد: مجموعه شهر خودرو نیز به وی اعتماد کامل دارد.

وی اضافه کرد: با 6 بازیکن جدید نیز قرارداد امضا نموده ایم و تعدادی از آنها ظرف روزهای آینده در تمرین حضور پیدا می نمایند اما فعلا نمی توانیم اسامی آنها را عنوان کنیم.

علیپور تاکید نمود: تا زمانی که قراردادها قطعی نگردد اسامی را اعلام نمی کنیم زیرا در قضیه سرلک و جعفری شهر خودرو تاوان سنگینی داد.همه اعضای باشگاه قرارداد 3 تا 5 ساله دارند و هیچکس از جمع ما جدا نمی گردد.

282، ش

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3301

به "قائم مقام باشگاه شهر خودرو: به رحمتی اعتماد کامل داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائم مقام باشگاه شهر خودرو: به رحمتی اعتماد کامل داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید