فراری منصوری، یک ابر ماشین به تمام معنا ، عکس

به گزارش دور زمین، گجت نیوز نوشت: فراری SF90 اسپایدر سفید تیونینگ منصوری معرفی گردید. خروجی این سوپرکار به 1100 اسب بخار رسیده و بدنه آن پر از تریم ظریف فیبر کربن شده است.

فراری منصوری، یک ابر ماشین به تمام معنا ، عکس

طی چند وقت اخیر محصولات هیجان انگیز مختلفی را از شرکت تیونینگ منصوری مشاهده نموده ایم. از جمله این ها باید آئودی RSQ8، کادیلاک اسکالید با رینگ های 26 اینچی، رولز رویس گوست تمام سبز و مرسدس بنز AMG SL 63 با ارتقای خروجی به 838 اسب بخار را ذکر کرد. با این حال، فراری SF90 اسپایدار تیونینگ منصوری که به تازگی به نمایش گذاشته شده است، در سطح دیگری واقع شده است. منصوری این سوپرکار را که حتی همین الان نسخه استاندارد آن بین سریع ترین خودروهای فراری جا می گیرد، از لحاظ عملکرد و بعلاوه اجزای بدنه متحول نموده است.

منصوری محصول جدیدی با نام F9XX Tempesta Celeste را که بر پایه فراری SF90 اسپایدر ساخته است، فقط در سه دستگاه فراوری می نماید. بدنه سفیدرنگ این خودرو تیون شده با المان های آیرودینامیکی متنوع فیبر کربنی، نگاه هر فردی را می دزدد. اسپلیتر و کاناردهای جلو، پنل های کناری ناحیه رکاب، اسپویلر دو تکه و دیفیوزر بزرگ و بعلاوه رینگ های 21 اینچی جلو و 22 اینچی عقب، بعضی از المان های جذابی اند که به بدنه اضافه شده اند. البته لازم به ذکر است که منصوری در سال 2022 نسخه مشکی همین F9XX برای استراداله و چند ماه قبل نسخه خاکستری آبی آن برای اسپایدر را به نمایش گذاشته بود.

وقتی به داخل فراری SF90 اسپایدر تیونینگ شرکت منصوری می رسیم، رنگ بندی آبی و سفید کابین توجه را به خود جلب می نماید. تریم چرم و فیبر کربن در قسمت های مختلف کابین، از کنسول مرکزی تا غربیلک فرمان به وفور پیدا می گردد. ضمن این که اگر دقت نموده باشید، صندلی های فیبر کربنی راننده و شاگرد، رنگ های متفاوتی دارند و یکی آبی و دیگری سفید است. بعلاوه همان طور که انتظار می رود، لوگوی منصوری بین صندلی ها و روی فرمان نقش بسته تا به راننده یادآور گردد که چه محصول ویژه ای را خریده است.

پیشرانه هیبرید فراری SF90 اسپایدار که یک موتور درون سوز 4 لیتری V8 توئین توربو با 3 موتور الکتریکی را در بر می گیرد، در نسخه استاندارد 986 اسب بخار قدرت فراوری می نماید. حالا با تیونینگ منصوری، فقط خود موتور درون سوز توانایی فراوری قدرت 980 اسب بخار و گشتاور 980 نیوتن متر را پیدا نموده است و مجموع خروجی این پیشرانه هیبرید هم به 1100 اسب بخار می رسد. با این پیشرانه ارتقایافته، امکان شتاب گیری از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت ظرف مدت 2.4 ثانیه وجود دارد و بعلاوه سقف سرعت این سوپرکار تیون شده 355 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

هرچند دقیقاً تعیین نیست که منصوری چطور خروجی پیشرانه فراری اس 90 کانورتیبل را به این رقم رسانده، می دانیم که این تیونر به جای سیستم محرکه الکتریکی روی همان موتور درون سوز تمرکز نموده است. علاوه بر این منصوری جهت بهبود عملکرد این خودرو سوپر اسپرت ایتالیایی باید اصلاحاتی را در نرم افزار، سیستم اگزوز و بقیه اجزای سخت افزاری آن صورت داده باشد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 تیر 1402 بروزرسانی: 10 تیر 1402 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5973

به "فراری منصوری، یک ابر ماشین به تمام معنا ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراری منصوری، یک ابر ماشین به تمام معنا ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید