عکس ، مرسدس بنز رکورد زد؛ ابرخودروی 100 میلیارد تومانی چه شکلی است؟

به گزارش دور زمین، همشهری آنلاین نوشت: مرسدس با ابرخودروی AMG One خود که الهام گرفته از خودروهای فرمول فرمول یک است در مدت 6:35.183 دقیقه پیست معروف جهنم سبز در آلمان را طی کرد و بار دیگر رکورد پیست نوربرگ را به خود اختصاص داد.

عکس ، مرسدس بنز رکورد زد؛ ابرخودروی 100 میلیارد تومانی چه شکلی است؟

مارو انگل راننده حرفه ای مسابقات برای رکوردشکنی پشت فرمان نهاده شد و این در حالی رخ داد که مرسدس می گفت، مسیر هنوز مرطوب و در بعضی منطقه ها تا حدی کثیف بوده است.

با وجود این، مرسدس-ای ام جی وان با شکست دادن پورشه 911 جی تی2 آر اس منتی - ریسینگ که به نوبه خود این رکورد را از سری GT بلک مرسدس-AMG گرفته بود، رکورد خودروهای تولیدی را به نام خود ثبت کرد.

AMG One کاملا به قوانین خودروی تولیدی پایبند بود و در طول حرکت در پیست سرعتش به حداکثر 336 کیلومتر در ساعت رسید. مرسدس می گوید این خودرو مشابه مدل استاندارد است که باید قبل از سرانجام سال به مشتریان تحویل داده گردد.

پس از یک دوره توسعه سخت، مرسدس AMG One به فروش خواهد رسید. این خودرو از پیشرانه هیبریدی مشتق شده از فرمول یک بهره می برد و اگر بخواهید بپرسید، قیمت آن از 2.5 میلیون پوند آغاز می گردد و تنها 275 دستگاه از آن ساخته خواهد شد.

مرسدس-ای ام جی وان از یک موتور 1.6 لیتری 6 سیلندر توربوشارژ 1048 اسب بخاری بهره می برد که برگرفته از فناوری پیشرانه F1 مرسدس است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 آبان 1401 بروزرسانی: 20 آبان 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5867

به "عکس ، مرسدس بنز رکورد زد؛ ابرخودروی 100 میلیارد تومانی چه شکلی است؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "عکس ، مرسدس بنز رکورد زد؛ ابرخودروی 100 میلیارد تومانی چه شکلی است؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، مرسدس بنز رکورد زد؛ ابرخودروی 100 میلیارد تومانی چه شکلی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید