طراحی هایی که مجسمه گونه اند

به گزارش دور زمین، یک هنرمند طراحی های مجسمه گونه اش را به گالری سیحون می برد. بداهگی عنوان سومین نمایشگاه انفرادی میلاد زینلی است که از 18 تا 30 آبان ماه در گالری سیحون بر پا خواهد شد.

طراحی هایی که مجسمه گونه اند

به گزارش خبرنگاران، میلاد زینلی ـ هنرمند ـ در این زمینه گفت: من از سال 1388 به صورت ذهنی نقاشی و طراحی می کنم و با این شیوه می خواهم به ناخودآگاهم نزدیک شوم و به مرور ضمن کار طراحی و نقاشی هایم پخته تر شده اند و فرم های جدید به آثارم راه پیدا نموده اند.

این هنرمند ادامه داد: دغدغه من پی بردن به راز افرینش است که پی ببرم چه کسی هستم و خلقتم برای چیست و باورم این است که با کشف ناخودآگاهم می توانم به این موضوع پی ببرم.

او درباره این نمایشگاه اضافه کرد: این مجموعه دربرگیرنده 27 طراحی در ابعاد کوچک است که با روانویس سفید و سیاه روی کاغذ گراف اجرا شده است. برخی تصور می نمایند این طراحی ها پیش فراوری خلق مجسمه هستند. از نخستین نمایشگاه گروهی که طراحی هایم را به نمایش گذاشتم همواره مخاطبان چنین تصوری از طراحی های من داشتند، چون طراحی هایم قابلیت حجم گونه دارند.

زینلی اظهار کرد: حجم حالتی است که در ناخودآگاه من نقش بسته است رسانه مورد علاقه من نقاشی و طراحی است و مجسمه در الویت های بعدی واقع شده است.

میلاد زینلی متولد 1365 تهران و فارغ التحصیل هنرستان هنرهای زیبای پسران و فارغ التحصیل از دانشکده موسیقی است. او تاکنون دو نمایشگاه انفرادی نقاشی و مجسمه با عنوان اصلی بداهگی در گالری سیحون برپا نموده است و آثارش را در دو نمایشگاه گروهی در موزه هنرهای معاصر و گالری الهه نیز به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه میلاد زینلی از 18 تا 30 آبان در گالری سیحون خیابان وزارا، کوچه چهارم، پلاک 11 میزبان علاقه مندان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1158

به "طراحی هایی که مجسمه گونه اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی هایی که مجسمه گونه اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید