طاهری: یزدانی حق دارد در تیم ملی بازی کند اما مربیگری سلیقه ای است

به گزارش دور زمین، بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال درباره شرایط این تیم صحبت کرد.

طاهری: یزدانی حق دارد در تیم ملی بازی کند اما مربیگری سلیقه ای است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بیژن طاهری در مورد اینکه آیا پس از بازی با طرفدار بازیکن مصدومی روی دست تیم استقلال مانده است یا خیر به رادیو تهران گفت: به لطف خدا مصدومی نداریم و برای بازی مقابل پیکان آماده می شویم.

طاهری درباره کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه انقلاب کرج در زمان برگزاری ملاقات طرفدار و استقلال و حضور تماشاگران در این مسابقه شرح داد: سالها است بازی های لیگ برتر در کرج انجام نمی گردد. به همین علت چمن ورزشگاه انقلاب مناسب چنین بازی بزرگی نبود. همه عوامل برگزاری کوشش کردند ملاقات طرفدار و استقلال بدون هیچ مسئله خاصی برگزار گردد اما متأسفانه تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمدند. در راهروها و پیست کنار زمین افراد مسئول و غیر مسئول زیادی بودند و این امر مشکلاتی ایجاد کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا افراد اضافه از طرف خود مسئولان استان البرز به داخل ورزشگاه آمده بودند و مقصر این شرایط چه کسی است، مطرح کرد: دنبال مقصر نمی گردیم. ورزشگاه انقلاب کرج بزرگ است اما سالها در آن بازی برگزار نشده و نمی تواند پذیرای تیم بزرگ استقلال باشد. به علت محیط ورزشگاه از همه جا افراد می توانند وارد آن شوند. چند بچه را دیدم که داخل ورزشگاه بودند در حالی که ورود بچه ها به داخل ورزشگاه ممنوع است. البته همه این مسائل برای هیأت فوتبال البرز تجربه ای شد که دیگر ملاقاتهای بزرگ را در این ورزشگاه برگزار ننمایند.

طاهری در مورد اینکه تعطیلات نیم فصل تیم استقلال صرف دو بازی با طرفدار و پیکان شد و آیا این موضوع با رضایت کادر فنی آبی پوشان همراه شده است، پاسخ داد: واقعا از این موضوع آسیب دیدیم. از بیماری بازیکنان و برگزاری دو بازی پشت سر هم ضربه خوردیم و این مسائل سبب آسیب تماشا استقلال شد. همه می دانیم عوارض بعد از کرونا زیاد است و بازیکنانی که به این ویروس مبتلا می شوند، باید پس از بهبود بیماری مدتی استراحت نمایند اما بچه های ما بلافاصله به تمرین آمده و پس از برگزاری بازی با طرفدار، باید به مصاف پیکان برویم. این مسائل خوشایند ما نبود و امیدوارم آخرین بار باشد چنین اتفاقی برای هر تیمی می افتد.

سرپرست تیم استقلال در مورد زمان حضور صالح حردانی در تمرینات گفت: ان شاءالله از امروز به تمرینات می آید.

طاهری در مورد برنامه های باشگاه استقلال برای فابیو جانواریو که اکنون در تهران حضور دارد، گفت: جانواریو برای استقلال زحمات زیادی کشیده است. در دوران اوج تیم برای ما بازی نموده و سابقه قهرمانی با استقلال را دارد. قطعا از فابیو تقدیر خواهد شد. ان شاءالله روز سه شنبه در بازی با پیکان در خدمت وی هستیم.

او در مورد اینکه آیا استقلال اکنون فقط در زمین آرارات تمرین می نماید یا زمین انقلاب را هم در اختیار دارد گفت: فعلا در زمین آرارات تمرین می کنیم. زمین چمن انقلاب هنوز آماده نشده اما درصدد آماده کردن آن هستند تا اگر خدا بخواهد از هفته های آینده هم در این زمین تمرین کنیم.

سرپرست استقلال در مورد آخرین شرایط روحی و روانی سیاوش یزدانی که به علت شرایطش در تیم ملی، در بازی آبی پوشان مقابل طرفدار تا حدی به هم ریخته بود، شرح داد: بازیکنی که از تیم صدر جدول و قهرمان نیم فصل به تیم ملی دعوت می گردد، دوست دارد در این تیم بازی کند و این موضوع حقش است اما مربیگری سلیقه است. یزدانی بازیکن قابلی است و حق بازی کردن برای تیم ملی را دارد. امیدوارم در جام جهانی برای این تیم بازی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4851

به "طاهری: یزدانی حق دارد در تیم ملی بازی کند اما مربیگری سلیقه ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: یزدانی حق دارد در تیم ملی بازی کند اما مربیگری سلیقه ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید