شفاف سازی علیرضا منصوریان در مورد خبر بازگشت به استقلال

به گزارش دور زمین، علیرضا منصوریان با انتشار پستی در صفحه خود نسبت به خبر بازگشتش به استقلال واکنش نشان داد.

شفاف سازی علیرضا منصوریان در مورد خبر بازگشت به استقلال

fبه گزارش خبرنگاران در روزهای اخیر بعضی رسانه ها اعلام کردند علیرضا منصوریان سرمربی سابق استقلال یکی از گزینه های جانشینی فرهاد مجیدی در این تیم است موضوعی که با واکنش منصوریان همراه شد و او در صفحه شخصی خود در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.سلام و شب بخیر خدمت مردم عزیز ایران علی الخصوص طرفداران دوست داشتنی استقلال که مخاطب حال حاضر بنده هستند.

متاسفانه امروز یکی از روزنامه های ورزشی خبر 100 درصد غیر واقعی را به عنوان تیتر اول خود انتخاب کرد که اینکار قبل از بازی فینال حذفی جای تفکر دارد. بنده ضمن آرزوی موفقیت برای استقلال و کادر خوبش، به طور قاطع اعلام می کنم که هیچ صحبتی برای حضور مجدد بنده در استقلال نشده و خودم نیز برنامه ای برای بازگشت به تیم محبوبم ندارم و تمام این اخبار را دروغ و بازی با احساسات طرفداران می دانم.

به خصوص در این مقطع از فصل که استقلال دیدارهای مهمی در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا دارد، انتشار چنین اخباری برای خراب کردن تمرکز تیم و هم چنین تحت تاثیر قرار دادن اعتبار بنده است.

رد کردن پیشنهاد تیم ملی جوانان، تنها به خاطر استراحت بیشتر و تمایل به کار کردن در لیگ برتر بود، وگرنه کسی نیست که از تعصب من به پرچم ایران اطلاع نداشته باشد.

بخشیدن طلب 2 میلیاردی ام به استقلال نیز تنها دو هدف داشت؛ اول، خوشحالی دل طرفداران و دوم تعصبی که به باشگاه دارم و به عنوان عضوی از استقلال وظیفه خودم دانستم که باری از دوش دوستانم برداشته و در کاهش بدهی های تیم محبوبم نقش داشته باشم. هر چند که در چند وقت اخیر بعضی رسانه های خط گرفته شده به دنبال کم ارزش جلوه دادن این اتفاقات هستند، اما طرفداران میلیونی استقلال آنقدر باشعور هستند که خودشان متوجه همه مسائل بشوند و بازیچه چنین اخباری قرار نگیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3271

به "شفاف سازی علیرضا منصوریان در مورد خبر بازگشت به استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفاف سازی علیرضا منصوریان در مورد خبر بازگشت به استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید