شجاع برای بازی کردن تعهد داد

به گزارش دور زمین، همه می دانستیم شجاع مصدوم است و از ماه ها پیش با گردن درد بازی می نماید اما او با همین مصدومیت هم که اخیرا شدت گرفته، بهترین نمایش را اجرا کرد. آنهم در روزی که خط دفاع پرسپولیس دگرگون شده بود.

شجاع برای بازی کردن تعهد داد

به گزارش خبرنگاران ، اگر بازی پرسپولیس و ماشین سازی را دیده باشید، دیگر نمی پرسید چرا برانکو برای بردن شجاع خلیل زاده به تبریز آنقدر اصرار داشت. آقای سرمربی به باشگاه گفته بود حتی اگر مجبور باشد این بازیکن مصدوم را کنار زمین نگه دارد، او را به تبریز می برد و چه اصرار بجایی بود.

همه می دانستیم شجاع مصدوم است و از ماه ها پیش با گردن درد بازی می نماید اما او با همین مصدومیت هم که اخیرا شدت گرفته، بهترین نمایش را اجرا کرد. آنهم در روزی که خط دفاع پرسپولیس دگرگون شده بود.

شجاع در نیمه اول با فداکاری و جایگیری درست اجازه نداد ضربه خالقی فر دروازه پرسپولیس را باز کند اما مهم تر از آن، گلی بود که در دقایق پایانی به ثمر رساند و حالا درباره اش می گوید: اگر گل زدم، زحمات بچه ها را تکمیل کردم و خوشحالم که همه اعضای تیم و طرفداران شاد شدند. در پرسپولیس مهم نیست چه کسی گل بزند، بلکه مهم این هست که دل طرفداران شاد گردد و خوشحالیم که این رخ داد. شجاع خلیل زاده طوری بازی کرد که کسی متوجه مصدومیتش نگردد و بعد از بازی گفت: من مدت هاست با درد در ناحیه گردن روبرو هستم که این درد به کمر و اخیراً به پاهایم زده و واقعاً دردش زیاد است.

واقعیت اما این است که او برای بازی کردن به باشگاه تعهد داده بود. این را میثم علیپور فیزیوتراپ پرسپولیس فاش نموده و گفته: خلیل زاده گردن درد و کمردرد داشت و باید با ویلچر به تبریز می آمد. لازم بود او چند روز استراحت کند اما نمی دانم چطور با پرواز به تبریز آمد. البته کمرش بهتر بود اما صبح بازی که از خواب بیدار شد، گفت گردنم درد می نماید. وضعیتش نگران کننده بود اما می خواست بازی کند. برای همین از او تعهد گرفتیم اگر مسئله ای پیش آمد، مسئولیتش بر عهده خودش است چون بازی کردن در این شرایط ریسک بالایی دارد.

2 - 270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1312

به "شجاع برای بازی کردن تعهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاع برای بازی کردن تعهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید