سوال تکراری پرسپولیسی ها، سوپر جام چه شد؟

به گزارش دور زمین، در میان امروز و فردا کردن های کمیته استیناف، پرسپولیسی ها همچنان منتظرند سوپرجام به دست شان برسد.

سوال تکراری پرسپولیسی ها، سوپر جام چه شد؟

به گزارش خبرنگاران ، حتی وقتی گفتند استقلال به رای کمیته انضباطی درباره سوپرجام اعتراض ننموده، استیناف از صدور حکم نهایی سر باز زد. نزدیک به یک ماه بعد هم مدعی شدند که اعتراض این باشگاه از زیر دست شان در رفته و آن را ندیده اند. این هم اما انگار قانع نماینده نبود برای صدور آخرین حکم.

یکی دو هفته بعد از آن هم به آنالیز اعتراض آبی ها و مدارکی که پرسپولیس، استقلال، سازمان لیگ و کمیته انضباطی ارائه نموده بودند، گذشت و چند روز پیش هم یکی از اعضای کمیته استیناف بیان کرد که حکم نهایی سوپرجام صادر گردیده است. انشا و امضا و ابلاغ آن اما انگار خیلی زمان بر بوده که هنوز چیزی اعلام نگردیده است. هر چند خود استیناف بیان کرد که رای بعد از انشاء در دبیرخانه، توسط اعضای کمیته استیناف امضاء شد و حالا هم برای ابلاغ در اختیار دبیرکل فدراسیون قرار گرفته است اما انگار زمان برای اعلام آن مناسب نیست.

پیش آمده که برخی آرای انضباطی به خاطر تبعاتش اسیر مصلحت اندیشی گردیده و اعلام و ابلاغ آنها تاخیر خورده باشد اما وقتی قانون هست، چه معنایی می تواند داشته باشد این تاخیرهای مدام؟ غیر از این است که با مصلحت اندیشی های نابجا باشگاه ها را به تخلف و سرکشی بیشتر ترغیب می نمایند و ایستادگی مقابل قانون را به آنها می آموزند؟

پرسپولیس با تکیه به حکمی که ابتدا سازمان لیگ و سپس کمیته انضباطی فدراسیون صادر کرد، خواستار دریافت جام از سوی سازمان لیگ گردیده اما استقلال که در زمان مقرر حاضر به بازی نگردیده بود، حالا اصرار دارد که بازی سوپرجام در زمان دلخواه خودش برگزار گردد. دلیل رای پیروزی سه بر صفر و قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام هم همین بود که با استناد به قوانین آیین نامه ای آن را صادر کردند اما عجیب است که استیناف هنوز به اعلام حکم رسمی تن نداده و همچنان امروز و فردا می نماید.

بهانه اش شاید دور نگه داشتن فوتبال ایران از حاشیه های احتمالی بعد از صدور رای باشد اما مگر نه اینکه قانون از هر کسی و هر باشگاه بزرگ تر است؟ پس چرا رایی که به سود پرسپولیس صادر گردیده و ظاهرا استیناف هم آن را تایید نموده، هنوز صادر نگردیده و جام پرسپولیس را نمی دهند؟

انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 587

به "سوال تکراری پرسپولیسی ها، سوپر جام چه شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوال تکراری پرسپولیسی ها، سوپر جام چه شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید