آشنایی با سنتوسا سنگاپور

به گزارش دور زمین، جزیره سنتوسا، یکی از زیباترین جاذبه‌های تفریحی و مناسب برای خانواده‌ها در تور تایلند است. سنتوسا (Sentosa) به معنای صلح و آرامش می‌باشد. این مجموعه می‌تواند به یک جاذبه عالی برای شما تبدیل شود.

آشنایی با سنتوسا سنگاپور

این جزیره در فاصله 20 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است و یکی از مهمترین مراکز توریستی سنگاپورمحسوب می شود. آکواریوم معروف و دیدنی آن با بیش از 2500 ماهی از 260 گونه مختلف، پارک و باغ وحش، زمین های گلف و ورزشهای آبی، برنامه نمایش دلفین ها و اصلی ترین بخش جزیره، رقص فواره ها با جذابیت خاص و جادویی نمایش بسیار ویژه و فراموش نشدنی را برای گردشگران تور سنگاپور به نمایش خواهد گذاشت.

از دیگر مراکز تفریحی ای شهر پارک شبانه روزی سافاریاست. تجربه بازدید از حیات وحش در شب شاید برای کمتر کسی امکان پذیر باشد. پارک شبانه روزی سافاری اولین پارک حیات وحش شبانه در جهان است که بازدیدکنندگان می توانند نادرترین گونه های حیوانات جهان را در این محل مشاهده کنند. سافاری شبانه یکی از معروفترین مجموعه های حیات وحش در جنوب شرق آسیا در تور سنگاپور به شمار می‌رود.

این مرکز شامل قسمت های جالبی از قبیل آکروباتیک، عکس گرفتن در کنار حیوانات وحشی، سفر با قطار، پیاده روی در جنگل های وحشی به همراه توضیحات مربوط به هر بخش توسط راهنمایان مجرب پارک و شوی حیوانات دست آموز می‌باشد.

انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 46

به "آشنایی با سنتوسا سنگاپور" امتیاز دهید

2 کاربر به "آشنایی با سنتوسا سنگاپور" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سنتوسا سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید