چگونه از سفر به کشور تایلند لذت ببریم؟

به گزارش دور زمین، تایلند سواحل آفتابی، جاذبه‌های مدرن و تاریخی متعدد، مراکز خرید استثنایی و از همه مهم‌تر مردمی مهربان دارد. در این مقاله شما را برای تجربه یک سفر لذت‌بخش به این کشور راهنمایی خواهیم کرد.

چگونه از سفر به کشور تایلند لذت ببریم؟

بهترین زمان برای سفر به تایلند

اگر علاقه مند به سواحل شنی، ورزش های آبی، حمام آفتاب هستید بهترین زمان برای سفر به تایلند نوامبر تا آوریل که هوا به نسبت به خشک‌تر است. از ماه می تا اکتبر که به فصل سبز تایلند مشهور است، که به دلیل بارندگی زیاد معمولا اقامتگاه‌ها ازرانتر و سواحل خلوت‌تر می‌باشند.

انتخاب محل درست برای اقامت در تایلند

در ابتدا باید این نکته توجه کنید که به دلیل وجود اقامتگاه‌های متنوع از هتل تا خانه‌های مردم محلی هیچ مشکلی در پیدا کردن محل اقامت خود نخواهید بود. به دلیل آنکه تایلند کشور توریستی و پرتردد می‌باشد، سعی کنید محل اقامت خود را در نزدیکی مرکز شهر انتخاب کنید.

انتخاب هتل در تور تایلند می‌تواند بر روی کیفیت سفر شما تاثیر بگذارد، به همین علت با انتخاب هتل در نزدیکی جاذبه‌هایی که قصد بازدید از آن‌ها را دارید، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

وسایل مورد نیاز سفر به تایلند

به غیر از موارد ضروری سفر همچون پاسپورت، بلیط و پول کافی، می‌توانید هر چیزی که به آن نیاز دارید را در طول سفر خود تهیه کنید و از آوردن وسایل غیر ضروری خودداری کنید. اما بهتر است حتما نقشه هتل، یک راهنمای لغات انگلیسی به تایلندی، داروهای ضروری، لباس مناسب با آب و هوای آن زمان در اختیار داشته باشید. در تور تایلند همیشه یک کپی از پاسپورت خود را در سفر گشت و گذار شهری به همراه خود داشته باشید. 

بازدید از معابد تایلند

تایلند کشور معابد است به شما توصیه می‌کنیم لااقل به بازدید یکی از این معابد زیبا بروید. معبد بوروبودور تا معابد کوچک همه زیبایی خاص خود را دارند. معابد تایلند تاریخی بسیار پرفراز و نشیب دارند. در ضمن به این نکته هم توجه کنید که با لباس پوشیده وارد معابد کشور تایلند شوید.

چشیدن طعم غذاهای تایلندی

غذاهای تایلندی علاقه‌مندان خاص خود را دارند. هم می‌تواند به یک تجربه تلخ برای افرادی باشد که بدون آگاهی غذاها آغاز به امتحان آنها می‌کنند. بعضی از غذاهای تایلندی از حشرات درست شده‌اند پس هنگام انتخاب غذا از مواد تشکیل‌دهنده آن مطلع شوید. به عنوان مثال در خیابان کاسانرود دستفروشان بسیاری به طبخ غذاهایی از حشرات مشغول هستند. 

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3897

به "چگونه از سفر به کشور تایلند لذت ببریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از سفر به کشور تایلند لذت ببریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید