راهنمای سفر به سنگاپور

به گزارش دور زمین، سنگاپور یکی از زیباترین کشورهای قاره آسیا برای بازدید از جاذبه‌های بسیار دیدنی است. این کشور با محله‌های دوست داشتنی، جشنواره‌های جالب و جاذبه‌های تاریخی ارزشمند یکی از بهترین مقاصد گردشگری است.

راهنمای سفر به سنگاپور

هر محله در سنگاپور برای خود فرهنگ و ویژگی خاص خود را دارد. محله های عجیب و غریب و مشهور اما با مردمانی خونگرم. مانند محله پر جنب و جوش باراس که یک محله هنری- تاریخی اما در متمدن ترین قسمت سنگاپور است و یا محله چینی های سنگاپور که تقابل حال و گذشته است ساختمان ها و فروشگاه های قدیمی اما کافی شاپ ها و رستوران های مدرن و خوب. اگر اهل خوردن غذا هستید حتما نودل مخصوص محله چینی را در تور سنگاپور امتحان نمایید.

شاید باورتان نشود که بگوییم خرید در تور سنگاپور خود یک جاذبه می‌باشد. اهالی این سرزمین خودشان مراکز خرید را بهشت خریداران نام دادند. با هر بودجه و سلیقه ای که باشید حتما بازدید از فروشگاه ها و مراکز خرید را در برنامه تور خود قرار دهید. نکته جالب دیگر در مورد فروشگاه های سنگاپور این هست که با وجود مساحت کم این جزیره تعداد زیادی فروشگاه دارد که یک ویژگی منحصر به فرد برای این کشور درقاره آسیا به حساب می‌آید.

هنر در سنگاپور به معنای دستاورد رنگارنگ مردم محلی و هنرمندان است. رنگ در صنایع دستی، تابلو ها نقاشی موج می زند. شاید منشا آن علاقه زیاد سنگاپوری ها به فرهنگ چینی است. بخصوص در روز سال نو چینی ها که جشنواره غذا به راه میافتد مانند انواع مختلف نودل و بقچه های برنجی و یا در ماه رمضان که مسلمانان سنگاپور انواع شرینی ها و بیسکوئیت ها را درست می کنند.

انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 49

به "راهنمای سفر به سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید