زاتورسکی: پس از درگیری با معروف، کل تیم پشت کوبیاک درآمدند

به گزارش دور زمین، لیبروی باسابقه تیم ملی والیبال لهستان گفت: بعد از حواشی پایانی ست سوم انگار آتشی در ما افروخته شد.

زاتورسکی: پس از درگیری با معروف، کل تیم پشت کوبیاک درآمدند

به گزارش خبرنگاران، پاول زاتورسکی لیبروی تیم ملی والیبال لهستان پس از کسب پیروزی برابر ایران و تثبیت صدرنشینی مدافع عنوان فهرمانی در گروه D اظهار کرد: ما برای بازی با ایران تمرکز زیادی داشتیم و توانستیم اشتباهاتمان را کنترل کنیم. خوشحالیم که ایران را شکست دادیم ولی باید بدانیم یک بازی سخت تر از ایران در انتطار ماست. بلغارستان حریف بسیار قدرتمندی است و هواراران پرشوری دارد و باید هوشمندانه بازی کنیم.

زاتورسکی درباره حواشی پیش آمده بین سعید معروف و بازیکنان لهستان در اوخر ست سوم و در حالی که ایران 22 بر 19 از لهستان پیش بود ولی در خاتمه 25 بر 22 شکست خورد، گفت: من معروف را ناراحت نکردم. نفر دیگری این کار را انجام داد. می دانید چه کسی؟ کوبیاک. سپس کل تیم هم پشت او درآمد.

او اضافه نمود: من در اصل نفهمیدم چه اتفاقی افتاد چون پشتم به تور بود و داشتم برمی گشتم. بازیکنان حریف کوبیاک را تحریک کردند و او هم کاری که درست بود را انجام داد. او بازی های زیادی با ایران انجام داده و می داند در چه دقایقی از بازی این اتفاقات رخ می دهد. این یک نوع جنگ روانی بود که خیلی اهمیت داشت. ما 22 بر 19 عقب بودیم و بعد از این اتفاق انگار آتشی در ما افروخته شد. این چیزها برخی مواقع مهم هستند و گاهی ارزش ندارند ولی شاید اگر این اتفاق نمی افتاد ما ست سوم را نمی بردیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 842

به "زاتورسکی: پس از درگیری با معروف، کل تیم پشت کوبیاک درآمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاتورسکی: پس از درگیری با معروف، کل تیم پشت کوبیاک درآمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید