رونمایی از پلان سکانس جاودانگی در جشنواره رُم ایتالیا

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، فیلم سینمایی جاودانگی به کارگردانی مهدی فردقادری و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی که در پلان-سکانس 145 دقیقه ای فراوری شده است در اولین اکران جهانی خود مهرماه امسال در بخش مسابقه جشنواره رُم ایتالیا به نمایش در می آید.

رونمایی از پلان سکانس جاودانگی در جشنواره رُم ایتالیا

ساختار پلان-سکانس 145 دقیقه ای جاودانگی بر اساس نخستین فیلم کوتاه این فیلمساز تناوب است که در سال 84 در یک پلان یازده دقیقه ای کارگردانی شده است. مهدی فردقادری در طول 10 سال سال گذشته با ساخت هفت فیلم کوتاه از جمله فیلم های کوتاه پلان-سکانس تناوب، دایره های معکوس و ماجرای یک شب بارانی پیروز به دریافت جوایز مختلف بین المللی شده است و جاودانگی نخستین فیلم بلند این کارگردان محسوب می گردد که تمام اتفاقات آن در شبی بارانی در قطاری مسافربری رُخ می دهد.

آنا نعمتی، فقیهه سلطانی، علیرضا استادی، مارال فرجاد، سودابه بیضایی، اتابک نادری، رویا فلاحی، میثاق زارع، امیرحسین شریعتمداری، علی ابدالی، مهسا کامیابی، یاسر جعفری، آرمان آریانسب، فرزاد صبارو، سهیل برخورداری، امید منصور فلاح، بیتا عالمی، امید شاه مرادی، جهان مستعلمی، آرش اشاداد، محمدرضا برادران، فرید شهریاری، عسل رمضانی و منوچهر علیپور از جمله بازیگران فیلم سینمایی جاودانگی هستند.

یازدهمین جشنواره فیلم رم از 13 اکتبر (22 مهر) شروع به کار می نماید و تا 23 اکتبر (2 آبان) ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2038

به "رونمایی از پلان سکانس جاودانگی در جشنواره رُم ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پلان سکانس جاودانگی در جشنواره رُم ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید