روستاهای سلطانیه از کمبود امکانات ورزشی رنج می برد

به گزارش دور زمین، خبرنگاران/زنجان رئیس اداره ورزش و جوانان سلطانیه گفت: روستاهای این شهرستان از کمبود امکانات ورزشی رنج می برند.

روستاهای سلطانیه از کمبود امکانات ورزشی رنج می برد

جواد مرادی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه با توجه به شرایط غیرمتمرکز سلطانیه، این شهرستان نگاه ویژه مسئولان را در حوزه ورزش روستایی می طلبد، مطرح کرد: سلطانیه داری 50 روستا در دو بخش باغ حلی و مرکزی است که در همه این منطقه ها علاقه مندان زیادی به ورزش وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل نبود زیرساخت های موجود، سلطانیه از کمبود امکانات ورزشی رنج می برد، توضیح داد: با توجه به همین موضوع در امسال با نگاه ویژه بعضی از مسئولان مرتبط چندین روستا از جمله بوئین، حسین آباد، یوسف آباد، سرخ خزه، ارجین و المیکی در قالب طرح تجهیز خانه های ورزش روستایی تجهیز شد. بعلاوه زمین چمن مصنوعی روستایی خیرآباد با بودجه 7 میلیارد ریالی در هفته دولت مورد بهره برداری نهاده شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه با توجه به پتاتسیل های بالای منطقه ها روستایی سلطانیه در حوزه ورزش این امکانات باید بیشتر گردد، ادامه داد: به همین دلیل در نیمه دوم امسال هم تعمیر و تجهیز سالن ورزشی شهدای سنبل آباد جزو اولویت های این حوزه نهاده شده و با توجه به نیازسنجی اجرا شده به وسیله کارشناسان اداره ورزش و جوانان شهرستان سلطانیه، 20 روستا هم به دلیل اهدای زمین و مکان مناسب برای تجهیز به اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی شده اند.

مرادی با تاکید بر نقش موثر ورزش در تامین سلامت جامعه، گفت: بسته های ورزشی منطقه ها روستایی هم با پیگیرهای نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی به زودی تحویل گرفته و در منطقه ها روستای پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4609

به "روستاهای سلطانیه از کمبود امکانات ورزشی رنج می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستاهای سلطانیه از کمبود امکانات ورزشی رنج می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید