ده کار برای انجام دادن در روزهای بارانی پوکت

به گزارش دور زمین، جاذبه‌های پوکت برای مسافران تور تایلند تنها محدود به روزهای آفتابی نمی‌شود. حتی وقتی موسم بارندگی از راه می‌رسد و همه چیز خاکستری و مرطوب می‌شود، باز هم کلی فعالیت برای انجام دادن در تور پوکت وجود دارد: یاد گرفتن آشپزی تایلندی، راهی عالی برای تحت تاثیر قرار دادن دوستان و خانواده‌تان در خانه است؛ اسپاهای پوکت در تمام دنیا، برای به وجود آوردن حس و حال خوبشان مشهور هستند و به خاطر وجود قیمت‌های باصرفه و تخصص بالا، پوکت به سرعت در حال تبدیل شدن به قطب خدمات سلامتی و دندانپزشکی است.

ده کار برای انجام دادن در روزهای بارانی پوکت

فرقی نمی‌کند سلیقه و بودجه‌تان چطور و چقدر باشد، وقتی آسمان خاکستری شد و ساحل از لیست گزینه‌های تفریحی‌تان خط خورد، در تور پوکت همچنان کلی فعالیت برای انجام دادن وجود دارد.

در تور پوکت از خدمات اسپاها نهایت بهره را ببرید

تعداد زیادی اسپا در سرتاسر جزیره، ماساژ سنتی تایلندی، لایه‌برداری صورت و بدن و خیلی خدمات دیگر را به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهند. از تنها 300 بات برای ماساژ سنتی تا خدمات همه‌جانبه درمانی با 1000 بات یا بیشتر، شما می‌توانید مطمئن باشید که خدماتی مطابق میلتان پیدا خواهید کرد. بهترین قسمتش این است که لازم نیست در تور پوکت خیلی جابه‌جا شوید تا مکانی برای ماساژ گرفتن پیدا کنید؛ چرا که گوشه گوشه‌ی جزیره با سالن‌های ماساژی پر شده که گستره متنوعی از درمان‌ها و ماساژها به سبک‌های مختلف را ارائه می‌دهند.

در مرکز خرید جانگسیلون خرید کنید، غذا بخورید و بازی کنید

نگرانی‌های روزهای بارانی را کنار گذاشته و در تور پوکت خرید کنید. در مرکز خرید جانگسیلون در ساحل پاتونگ، می‌توانید انواع کالاهای آنتیک، لباس، پارچه، لوازم خانه و سوغات‌های متنوع را پیدا کنید. این مرکز خرید همچنین سرگرمی‌های متنوعی مانند سالن سینما، بولینگ، محوطه تیراندازی، موزه صدف، سینمای چهار بعدی، بازی اسلحه لیزری، بازی‌های کامپیوتری و حتی اسپای ماهی را برای مسافران تور تایلند فراهم کرده است.

مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت

مرکز خرید سنترال فستیوال، یک مجتمع تجاری پر از امکانات و با تهویه مطبوع است که درست بیرون از شهر پوکت قرار گرفته است. مرکز خرید سنترال فستیوال بیش از 120 فروشگاه دارد و بسیاری از مسافران تور تایلند به درستی آن را قطب اصلی خرید در جزیره می‌دانند. به معنای واقعی کلمه شما می‌توانید یک روز کامل از تور پوکت خود را در این مجتمع سپری کنید: خرید کنید، آخرین فیلم‌های روز دنیا را ببینید و از میان گستره متنوعی از رستوران‌های بین‌المللی که همه نوع غذا، از غذاهای فرانسوی و ژاپنی گرفته تا غذاهای محلی تایلندی را ارائه می‌دهند، یک وعده غذای لذیذ انتخاب کنید.

نمایش فانتاسی پوکت

نمایش فانتاسی پوکت (Phuket FantaSea) از میراث غنی و خاص تایلند الهام گرفته است و نه تنها زیبایی و افسون تایلند را به مسافران تور پوکت نمایش می‌دهد، بلکه سنت‌های باستانی این کشور را با اعجاب به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا و جلوه‌های ویژه‌ی بصری، پرمایه‌تر کرده است. دیدن این نمایش در تور تایلند تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای‌تان خواهد بود و جلوه‌های رنگارنگ، شوخ‌طبعانه و تاثیرگذار بخش‌های مختلف نمایش و شکوه و جلال بی‌اندازه آن، تاثیری ابدی در حافظه شما خواهند گذاشت.

موزه خطای چشم پوکت

موزه خطای چشم پوکت، موزه‌ای تعاملی با نقاشی‌های سه‌بعدی است و فرصت‌هایی بی‌نظیر برای عکاسی در تور پوکت و مکانی عالی برای تفریح تمام اعضای خانواده فراهم می‌کند. ساختمان دو طبقه بزرگ این موزه نبش خیابان‌های Montri و Phang Nga قرار گرفته است. این ساختمان تا سال 2002 محل تنها سینمای جزیره پوکت بوده است. موزه خطای چشم پوکت دارای یک گالری با حدود 100 نقاشی است که با استفاده از تکنیک ترامپ لوی (trompe l'oeil) کشیده شده‌اند.

در تور پوکت به سینما و بولینگ بروید

شما می‌توانید در تور پوکت در منطقه پاتونگ، در مراکز خرید Big C یا جانگسیلون بولینگ بازی کنید. می‌توانید به سینما هم بروید؛ سینماهای SFX در مراکز خرید سنترال فستیوال (شهر پوکت) و جانگسیلون در ساحل پاتونگ، هر دو سالن‌های مدرنی هستند که می‌توانید در آنها آخرین فیلم‌های هالیوود را ببینید. این مراکز خرید سطح بالا با تعداد زیادی رستوران و فست‌فود و همچنین فروشگاه‌های برندهای معروف پر شده‌اند (با قیمت‌هایی که شما را غافلگیر خواهند کرد). حال و هوای افسرده یک روز بارانی در تور تایلند را با تجربه زرق و برق این مال‌ها از یاد ببرید.

تجربه‌ی خانه‌ی وارونه در تور تایلند

خانه وارونه (بان تیلانکا)، در جاده Bypass و در حومه شمالی شهر پوکت قرار گرفته است. جاذبه‌های این مجموعه تفریحی، تمام اعضای خانواده را در تور تایلند سرگرم می‌کنند. خود خانه وارونه یک ساختمان سه طبقه است که روی سقفش قرار دارد. یک باغ هزارتو شکل نیز در حیاط پشتی وجود دارد. تالار اسرار سومین جاذبه مجموعه است؛ در این بازی مسافران تور پوکت باید با پیدا کردن سرنخ‌ها و حل کردن معماها راه خروج از اتاق‌ها را پیدا کنند.

در تور تایلند از موزه‌های پوکت دیدن کنید

با بازدید و گشت و گذار در موزه ملی تالانگ، موزه معدن قلع در کاتو یا عمارت‌های چینی‌پرتغالی مربوط به دوره استعمار در شهر پوکت، در تور تایلند اطلاعات مفیدی در مورد گذشته رنگارنگ و جذاب این جزیره به دست آورید. بازدید از موزه‌ها در تور پوکت، یک بیرون‌گردی ارزان قیمت و عالی برای تمام خانواده خواهد بود، تجربه‌ای که تا مدت‌ها فراموش نخواهید کرد.

در تور پوکت در کلاس‌های آشپزی تایلندی شرکت کنید

در تور تایلند آشپزی تایلندی یاد بگیرید و بعد از برگشت از سفر دوستان و خانواده خود را تحت تاثیر قرار دهید. آشپزی تایلندی معجونی منحصربه‌فرد از بافت‌ها و مزه‌ها است، سبکی که بیش از صدها سال توسعه یافته است. بخش جالب توجه اینجا است که شما می‌توانید در یک جلسه آن را یاد بگیرید: همراه با سرآشپز به خرید می‌روید، مواد اولیه را تحت نظارت او آماده می‌کنید، از غذایی که خودتان پختید لذت می‌برید و در آخر گواهینامه دریافت می‌کنید. تمام تجربه یاد گرفتن آشپزی در تور پوکت به همین سادگی است. تعدادی از هتل‌ها در مجموعه خودشان این کلاس‌ها را برای بزرگسالان و بچه‌ها ترتیب می‌دهند. شرکت در این کلاس‌ها یک فعالیت مفرح و عالی برای یک روزه بارانی است.

آکواریوم پوکت

آکواریوم پوکت مکانی شگفت‌انگیز برای گشت و گذار در تور تایلند است. در اینجا شما در مورد زندگی جانداران دریایی اطراف جزیره اطلاعات کسب خواهید کرد. می‌توانید از میان تونل شیشه‌ای این آکواریوم عبور کرده و از نزدیک با صدها ماهی رنگارنگ و دیدنی آشنا شوید؛ راهی خشک و راحت برای آموختن در مورد زندگی جانداران دریایی بدون این که حتی دریازده شوید.

نکته آخر در مورد روزهای بارانی پوکت

مسافران باتجربه تور تایلند می‌دانند که یک روز بارانی در پوکت چه نعمت‌هایی با خود به همراه دارد: جمعیت انبوه گردشگران ناپدید می‌شود، رایحه‌ها و رنگ‌های گل‌ها قوی‌تر می‌شود و جزیره با این که مرطوب خواهد بود اما هوایی خنک و دلپذیر پیدا می‌کند. در موسم بارندگی هتل‌ها نیز قیمت‌های فوق‌العاده پایینی ارائه می‌دهند. آن روزی که با باد و باران شروع می‌شود، خیلی زود ساعت‌های آفتابی را به خود می‌بیند. خیلی نادر است که در پوکت برای مدتی طولانی باران ببارد، حتی در موسم بارندگی. بنابراین در روزهای بارانی تور پوکت نیز نهایت بهره را از سفرتان ببرید.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3800

به "ده کار برای انجام دادن در روزهای بارانی پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده کار برای انجام دادن در روزهای بارانی پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید