بهترین کارها برای روزهای بارانی تور کرابی

به گزارش دور زمین، لیست پیش رویتان از بهترین کارهایی که می‌توانید در تور کرابی انجام دهید وقتی که باران می‌بارد، به طور خاص برای آن دسته از مسافران تور تایلند که بین ماه‌های آوریل و نوامبر در فصل باران‌های موسمی به این استان زیبای جنوبی می‌آیند مفید خواهد بود. اگر در فصل پر گردشگر نیز از این استان دیدن می‌کنید خواندن این مطلب به دردتان خواهد خورد، چرا که در این جا فعالیت‌های جذابی را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین شما هیچ‌وقت نمی‌توانید در مورد هوای تایلند مطمئن باشید.

بهترین کارها برای روزهای بارانی تور کرابی

کرابی همچنان یک استان روستایی با زیرساخت‌های کم است. مرکز این استان یعنی شهر کرابی، همچنان حال و هوای جذاب شهرستانی خود را حفظ کرده و تا ورود کامل به عصر مراکز تجاری عظیم و دیگر سازه‌های سقف‌دار بزرگ فاصله زیادی دارد. از آنجا که بیشترین جاذبه‌ها و فعالیت‌های تفریحی این استان در محیط‌های بیرونی قرار دارند، یک روز بارانی در تور کرابی می‌تواند حسابی حال شما را بگیرد. با این حال هنوز چند کاری وجود دارد که شما می‌توانید در یک روز مرطوب به جای ماندن در هتل‌تان انجام دهید. این لیست پیشنهادی ما از فعالیت‌های روزهای بارانی در کرابی را مشاهده کنید.

در تور کرابی از یک ماساژ در یک اسپا لذت ببرید

آیا راه بهتری برای سپری کردن یک روز بارانی در تور کرابی غیر از نوازش شدن با دست‌های یک ماساژور حرفه‌ای سراغ دارید؟ اسپاها و سالن‌های ماساژ مانند هر جای دیگری در تایلند، در کرابی هم فراوان هستند. درمان‌های اسپاها و ماساژها، در بسیاری از هتل‌ها و در شهرهای اصلی در امتداد خط ساحلی این استان وجود دارند. چه یک جلسه کوتاه ماساژ پا باشد چه یک جلسه درمانی سه ساعته شامل سنگ داغ، حمام گیاهی، ماساژ روغن و خیلی چیزهای دیگر، شما خیلی راحت فراموش خواهید کرد که آن بیرون وضعیت هوا چگونه است.

در تور کرابی در کلاسهای آموزش آشپزی تایلندی شرکت کنید

بیشتر کلاس‌های آموزش آشپزی تایلندی در کرابی، از یک برنامه مشابه پیروی می‌کنند و معمولا یک نصف روز به طول می‌انجامند. در تور کرابی در این کلاس‌ها شما از یک بازار محلی دیدن می‌کنید تا تازه‌ترین مواد اولیه را پیدا کنید، اصول پایه‌ای آشپزی تایلندی و اهمیت تعادل مناسب بین مزه‌ها را درک خواهید کرد، در مورد ادویه‌های تایلندی و چگونگی استفاده از آنها خواهید آموخت و طرز تهیه چند تا از محبوب‌ترین غذاهای تایلند را یاد خواهید گرفت. در آخر همراه با دیگر مسافران تور تایلند از غذایی که خودتان پخته‌اید لذت خواهید برد.

در غارهای کرابی به گشت و گذار بپردازید

ساختار زمین‌شناسی استان کرابی و همچنین بخش بزرگی از جنوب تایلند، شامل صخره‌های آهکی است. نرم بودن این سنگ رسوبی و خاصیت غیر معمول آن در حل شدن در آب، باعث شده غارها و صخره‌های بسیار زیبایی به وجود آیند. غارهای قابل بازدید در اندازه‌ها و اشکال متفاوت در کرابی فراوان یافت می‌شوند. معروف‌ترینشان که می‌توانید در تور تایلند از آنها دیدن کنید شامل Tiger Cave در شهر کرابی و غار شاهزاده فرانانگ در رایلی می‌شوند.

در تور کرابی از آکواریوم آئو نام مائو دیدن کنید

Ao Nam Mao مکانی جالب‌توجه در شمال شبه جزیره رایلی است که هنوز حس و حال محلی خود را به شکلی قوی حفظ کرده است. در اینجا در تور کرابی شما فرصت می‌کنید از مرکز توسعه و تحقیقات شیلات کرابی دیدن کنید؛ یک مجموعه جذاب و بسیار بزرگ که به مسافران تور تایلند اجازه می‌دهد در مورد آبزی‌پروری و حفظ گونه‌های در معرض خطر ماهی‌ها و مرجان‌ها اطلاعات کسب کنند. ورودی مجموعه رایگان است و با این که تمام آن دارای سقف نیست اما بسیاری از بخش‌ها به شما پناهی در برابر باران می‌دهند. در اینجا فرصت می‌کنید اطلاعاتی عالی در مورد جانداران و گیاهان دریایی محلی کسب کنید.

در تور کرابی به مرکز خرید تسکو لوتوس بروید

مرکز خرید تسکو لوتوس شاید در نگاه اول جذابیت آنچنانی نداشته باشد اما مکانی خوب برای وقت‌گذرانی در یک روز بارانی در تور کرابی است. واضح است که بخش سوپرمارکت تسکو لوتوس قرار نیست جذاب‌ترین بخش آن برای مسافران تور تایلند باشد. قسمت جالب توجهش، مرکز فروشگاهی آن است که چندین جاذبه مختلف برای یک روز بارانی را در خود جای داده است. برای کسانی که به دنبال سرگرمی هستند، یک مرکز بازی، یک اتاق کارائوکه و یک مجموعه سینمایی وجود دارد. شما همچنین می‌توانید از مجموعه‌ی گسترده‌ای از رستوران‌ها شامل KFC و Black Canyon یک غذای عالی تهیه کنید.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3810

به "بهترین کارها برای روزهای بارانی تور کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کارها برای روزهای بارانی تور کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید