رندر های نو گلکسی S22 اولترا طراحی متفاوت ماژول دوربین را نشان می دهند

به گزارش دور زمین، گوشی گلکسی S22 اولترا پرچم دار بعدی سامسونگ خواهد بود. اگرچه قبلاً رندرهای CAD از طراحی ظاهری این گوشی جزئیاتی را به ما نشان دادند، اما امروز رندر های جدیدی در وب سایت LetsGoDigital از گلکسی S22 اولترا سامسونگ منتشر شده که اطلاعات دقیق تری از این گوشی و خصوصا قسمت دوربین آن در اختیار ما قرار می دهند. پس از منتشر شدن اولین تصاویر احتمالی این گوشی، شواهد حاکی از آن بود که سامسونگ ممکن است از طراحی عمودی مشابه دوربین های گلکسی نوت 10 در گلکسی S22 اولترا هم استفاده کند.

رندر های نو گلکسی S22 اولترا طراحی متفاوت ماژول دوربین را نشان می دهند

به جای طراحی P شکل دوربین ها که در رندر های اولیه سایت OnLeaks مشاهده نموده ایم، نوترین رندر ها از کوچک تر و جدا شدن بخش دوربین های دوگانه گلکسی S22 اولترا سامسونگ خبر می دهند. براساس گزارش یک منبع مطلع، طراحی P شکل دوربین از طرح کلی ماکت های اولیه این گوشی گرفته شده که سازندگان قاب از آن استفاده می نمایند. به نظر می رسد که سنسور های لنز تله فوتو این گوشی نسبت به قبل از کیفیت بهتری برخوردار باشد اما سایر لنز های این گوشی، لنز دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و لنز دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی همچون قبل خواهد بود.

هر دو سنسورهای تله فوتو با زوم 3 برابری و تله پریسکوپ با زوم 10 برابری ممکن است تفاوت 10 تا 12 مگاپیکسلی در رزولوشن با یک دیگر داشته باشند. براساس گزارش وب سایت LetsGoDigital، به نظر می رسد که هر چهار دوربین گلکسی S22 اولترا سامسونگ از ویژگی OIS بهره خواهند برد. این در حالی است که در گلکسی S21 اولترا فقط لنز فوق عریض به این فناوری مجهز نشده بود.

بنابر رندرهای قبلی که از گلکسی S22 اولترا سامسونگ منتشر شده است، این دستگاه دارای چهار گوشه تیز مانند نوت 20 اولترا خواهد بود. طراحی شاسی این گوشی، مشابه سری گلکسی نوت است. نمایشگر این گوشی، 6.8 اینچی است و پنلی از نوع Dynamic AMOLED 2X با وضوح +QHD و رفرش ریت 120 هرتزی را دارا خواهد بود. بسته به بازار هدف، این گوشی به تراشه اسنپدراگون 898 یا اگزینوس 2200 تجهیز می گردد.

بر اساس تأیید رسمی سامسونگ، تراشه اگزینوس 2200 از پردازنده گرافیکی AMD RDNA 2 استفاده خواهد نمود. ظاهراً سامسونگ قصد استفاده از سنسور 200 مگاپیکسلی را ندارد. بنابراین، کره ای ها در پی استفاده از سنسور 108 مگاپیکسلی پیشرفته تر می فرایند. باتری این دستگاه هم ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. یک شارژر با توان 45 یا 65 واتی هم برای آن در نظر گرفته می گردد.

انتظار می رود که سامسونگ در طراحی گلکسی S22 اولترا از طراحی مشابه گلکسی S21 اولترا استفاده کند. این گوشی لبه های بزرگ تری نسبت به نسل قبلی خود دارد و شکل استوانه ای آن فضای داخلی گوشی را به حداکثر می رساند، به طوری که صندلی اختصاصی قلم S Pen در داخل گوشی تعبیه خواهد شد. رندرها رنگ های سفید، قرمز و مشکی این گوشی را نشان می دهند که رنگ قرمز آن مشابه گلکسی S8 و S9 است. به طور کلی تحلیلگران معتقدند که مدل اولترا از سری گلکسی S جانشین سری گلکسی نوت خواهد بود.

اخیراً شایعه شده که گلکسی S22 اولترا به علت تاخیر طولانی در عرضه گلکسی S21 فن ادیشن، ممکن است کمی دیرتر معرفی گردد. اما این ها تنها در حد حدس و گمان هستند و امکان دارد در اواخر ماه فوریه سال بعد ما شاهد رونمایی از پرچم دار نو این غول تکنولوژی کره ای باشیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4589

به "رندر های نو گلکسی S22 اولترا طراحی متفاوت ماژول دوربین را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر های نو گلکسی S22 اولترا طراحی متفاوت ماژول دوربین را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید