رضائیان: برای پیروزی برابر تیم ملی فوتبال یمن خوشحالم، تیم ضعیف در جام ملت های آسیا 2019 وجود ندارد

به گزارش دور زمین، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امروزه در فوتبال آسیا تیم ضعیفی مشاهده نمی کنیم و تمامی تیم ها در حال پیشرفت هستند.

رضائیان: برای پیروزی برابر تیم ملی فوتبال یمن خوشحالم، تیم ضعیف در جام ملت های آسیا 2019 وجود ندارد

به گزارش ، رامین رضائیان مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی قدرتمند برابر تیم ملی فوتبال یمن در دیدار های جام ملت های آسیا 2019 اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم دیدار برابر تیم ملی فوتبال یمن را با پیروزی پشت سر بگذاریم. بسیاری از تیم های مطرح جام ملت های آسیا همانند استرالیا دیدارهای خود را با باخت شروع نموده اند اما ما توانستیم کارهایی که کادر فنی از ما خواسته بود را انجام داده و پیروز میدان باشیم. در حال حاضر دیگر تمام فکر ما به دیدار بعدی خواهد بود.

رضائیان ادامه داد: ما بجز حریفان آینده خود به تیم های دیگر فکر نمی کنیم اما می دانیم که دیگر تیم ها همانند سابق ضعیف نیستند و همه تیم ها در حال حاضر عملکرد خوبی دارند، با این حال ما تمام تمرکزمان را روی دیدار برابر ویتنام خواهیم گذاشت تا دل مردم ایران را شاد کنیم، چراکه با معرفت فراوان خود امروز در استادیوم از ما حمایت کردند تا موفق شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1473

به "رضائیان: برای پیروزی برابر تیم ملی فوتبال یمن خوشحالم، تیم ضعیف در جام ملت های آسیا 2019 وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضائیان: برای پیروزی برابر تیم ملی فوتبال یمن خوشحالم، تیم ضعیف در جام ملت های آسیا 2019 وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید