رشد 72 درصدی عملیات های نجات هلال احمر نسبت به مدت مشابه در سال قبل

به گزارش دور زمین، تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در خصوص آمار عملیات های امداد و نجات این سازمان از 25 اسفند تا 2 فروردین بیان کرد که با توجه به افزایش تصادفات جاده ای و بارش برف و کولاک در تعدادی از استان های کشور عملیات نجات در این ایام نسبت به مدت مشابه در سال قبل رشد 72 درصدی داشته است.

رشد 72 درصدی عملیات های نجات هلال احمر نسبت به مدت مشابه در سال قبل

به گزارش ایرنا، مهدی ولی پور گفت: امدادگران و نجاتگران این سازمان از 25 اسفند تا 2 فروردین با انجام 984 ماموریت به 5 هزار و 271 نفر امدادرسانی نموده اند.

ولی پور اضافه نمود: حوادث جاده ای و ترافیکی در این مدت 542 عملیات بوده که رشد 36 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل داشته است. در این مدت 40 عملیات جست وجو و نجات در کوهستان صورت گرفته است و 111 عملیات هم ناشی از حوادث بد جوی بوده است.

ولی پور گفت: در این مدت 502 نفر به منطقه ها امن منتقل شده اند و 443 حادثه دیده نیز با آمبولانس های این سازمان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات از ارایه خدمات سرپایی بهداشتی و درمانی به یک هزار و 40 نفر و اسکان اضطراری هزار و 958 نفر و رهاسازی 121 نفر در تصادفات جاده ای از خودرو اطلاع داد. بیشترین عملیات ها در این مدت به ترتیب در استان های اصفهان، خوزستان و آذربایجان شرقی صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5440

به "رشد 72 درصدی عملیات های نجات هلال احمر نسبت به مدت مشابه در سال قبل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 72 درصدی عملیات های نجات هلال احمر نسبت به مدت مشابه در سال قبل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید