رسانه ها مطالبه گر نیازهای مردم از دستگاه های اجرایی باشند

به گزارش دور زمین، خبرنگاران/مازندران سرپرست فرمانداری ویژه بابل، اظهار کرد: رسانه ها، نمایندگان واقعی افکار عمومی هستند و باید مطالبه گر نیازهای مردم از دستگاه های اجرایی باشند.

رسانه ها مطالبه گر نیازهای مردم از دستگاه های اجرایی باشند

قاسم عزیزاده گرجی در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، نقد و گفت و گو را راه حل مناسب برای برون رفت از موانع برشمرد و اظهار کرد: روابط عمومی بعنوان پیشانی فرمانداری در تعامل با رسانه جهت توسعه شهرستان را فراهم میکند.

این مسئول یادآور شد: کاردر رسانه توجیه مالی ندارد هر راه حلی که منجر به بهبود معیشت اصحاب رسانه باشد حمایت می کنم.

وی با اشاره به اینکه هر اقدامی که انجام می گردد باید با رصایت خداوند و منفعت مردم همراه باشد یادآور شد: بایدهر تصمیم و مصوبه ای در راستای منفعت مردم باشد تا پایدار گردد.

گرجی با اشاره به اینکه در سنجش عملکرد مدیران رضایت مردم شرط نخست است، گفت: رسانه ها به عنوان مشاوران قدرتمندی که صدای مردم هستند در شناسایی تنگناها وگلوگاه ها با ما همکاری داشته و مطالبه گر احتیاج مردم از دستگاههای اجرایی باشند.

وی اخلاق مداری، ادب و احترام را مبنای کار برشمرد و گفت:باید مسئله معیشت مردم دغدغه اصلی باشد و در این راستا به مدیران شکیبا و انتقادپذیر احتیاجمند هستیم.

فرماندارویژه بابل با اشاره به اینکه باید به قانون احترام بگذاریم اضافه نمود: گرچه رعایت قانون الزامی است اما باید قانون را فرآوری کرد.

وی به ضرورت تسهیل پاسخگویی مدیران اجرایی در ادارات اشاره نمود و بیان داشت: باید به سمت مجموعه های مردم پایه حرکت و مردم را وارد میدان کنیم.

گرجی خواهان معرفی ظرفیت های شهرستان از سوی رسانه ها شد وگفت: احتیاجمند شناسایی ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم تا توسعه همه جانبه را رقم بزنیم.

این مسئول از شناسایی 40 نفر از افراد تاثیرگذار بابل مقیم استان های دیگر کشور اطلاع داد و توضیح داد: درصدد هستیم اولویت شهرستان را به این نیروهای مستعد معرفی و از ظرفیت آنها بهره مند شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4897

به "رسانه ها مطالبه گر نیازهای مردم از دستگاه های اجرایی باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها مطالبه گر نیازهای مردم از دستگاه های اجرایی باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید