ردمی K50 گیمینگ در اولین فروش فوری رکورد زد

به گزارش دور زمین، شیائومی پیروز شد در اولین دوره فروش فوری (Flash Sale؛ در این دوره محصولات با تخفیف بسیار خوب در یک مدت محدود به فروش می رسند) بیش از 70.000 گوشی ردمی K50 گیمینگ را که به تازگی با قیمت فوق العاده ای هم رونمایی شد به فروش برساند.

ردمی K50 گیمینگ در اولین فروش فوری رکورد زد

ردمی K50 گیمینگ را باید یکی از ارزشمندترین گوشی های گیمینگ سال 2022 دانست که با قیمت استثنائی (520 دلار) اما تعیینات فنی بسیار قدرتمند راهی بازار شد. این گوشی البته فعلا در بازار چین در دسترس واقع شده است اما به نظر می رسد باید شاهد عرضه آن در بازارهای بین المللی هم باشیم. حال این اتفاق چه زمانی رخ می دهد تعیین نیست.

از آنجایی که این محصول قدرت سخت افزاری کم نظیر و قیمت بسیار عالی دارد، شیائومی پیروز شد در اولین دوره فروش فوری، بیش از 70.000 مدل از آن را به فروش برساند. در دوره فروش فوری که بسیار کوتاه مدت هم هست، گوشی ها با قیمت مناسب تری از آنچه اعلام شد به فروش می رسند. این یعنی ردمی K50 گیمینگ در این دوره حتی با قیمتی کمتر از 520 دلار در دسترس قرار گرفت که طبیعی بود در نهایت چنین آمار شگفت انگیزی هم به ثبت برسد.

با توجه به گزارش منتشر شده از سوی حساب رسمی شیائومی در ویبو، قبل از اینکه موجودی این گوشی به اتمام برسد، 280 میلیون یوآن یا به عبارتی 45 میلیون دلار سود نصیب شرکت چینی شد که به نوبه خود یک رکورد به شمار میرود.

این گوشی به عنوان یک نماینده گیمینگ قدرتمند از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 به عنوان قلب تپنده بهره می برد که وظیفه خنک سازی آن بر عهده یک محفظه بخار فوق العاده قدرتمند واقع شده است. میزان نمایشگر این محصول هم به 6.67 اینچ می رسد که نوع پنل به کار رفته در آن AMOLED و رفرش ریت آن هم 120 هرتزی است. شاید تنها نقطه ضعف این محصول در مقایسه با بهترین گوشی های گیمینگ موجود در بازار، نرخ الگوبرداری لمس آن باشد که به 480 هرتز می رسد که اگرچه بسیار سریع است و واکنش فوق العاده نمایشگر را به کنش های لمسی کاربر در پی دارد، اما در مقایسه با گوشی های گیمینگی که از نرخ الگوبرداری لمس 720 هرتز برخوردار هستند، طبیعتا عملکرد ضعیف تری دارد.

منبع تغذیه این مجموعه قدرتمند یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی است که کاربر می تواند با یک شارژر 120 واتی موجود درون جعبه آن را شارژ کند. شاید فکر کنید این میزان باتری نهایتا سه الی چهار ساعت بتواند شما را در انجام بازی های سنگین همراهی کند اما جالب است بدانید بعد از این همه مدت انجام بازی و رساندن شارژ گوشی به 0، وقتی برای یک استراحت کوتاه گوشی را به شارژر فوق سریع آن متصل کنید، 17 دقیقه بعد، دوباره آن را آماده انجام بازی برای چند ساعت دیگر تحویل خواهید گرفت.

با احتساب میزان سود به دست آمده از فروش این گوشی، به نظر می رسد بسیاری از کاربران یا بهتر است بگوییم تمام آن ها، گران قیمت ترین مدل ردمی K50 گیمینگ را خریداری کرده باشند که با 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس واقع شده است.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5327

به "ردمی K50 گیمینگ در اولین فروش فوری رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی K50 گیمینگ در اولین فروش فوری رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید