رتبه بندی هتل ها بر اساس سرویس Wi-Fi

به گزارش دور زمین، رتبه بندی هتل ها بر اساس سرویس Wi-Fi، خبرنگاران: راه اندازی سایتی که با آن می توان هتل های سراسر دنیا را بر اساس کیفیت سرعت اینترنت آنها رتبه بندی نمود. یک شرکت جدیدالتاسیس به نام Hotel Wi-Fi Test، سایتی راه اندازی نموده که با آن می توان هتل های نقاط مختلف دنیا را بر اساس کیفیت سرعت اینترنت آنها رتبه بندی نمود. این سایت به آدرس...

رتبه بندی هتل ها بر اساس سرویس Wi-Fi

رتبه بندی هتل ها بر اساس سرویس Wi-Fi

خبرنگاران: راه اندازی سایتی که با آن می توان هتل های سراسر دنیا را بر اساس کیفیت سرعت اینترنت آنها رتبه بندی نمود. یک شرکت جدیدالتاسیس به نام Hotel Wi-Fi Test، سایتی راه اندازی کرده که با آن می توان هتل های نقاط مختلف دنیا را بر اساس کیفیت سرعت اینترنت آنها رتبه بندی نمود. این سایت به آدرس https://www.hotelwifitest.com در اختیار عموم قرار گرفته است و میهمانان هتل ها می توانند با ورود به آن، سرعت ارتباط اینترنتی هتل را تست نمایند.

نتیجه آزمون، در بانک اطلاعاتی سایت ذخیره می گردد و با داده هایی که دیگر کاربران ارائه کرده اند،مورد سنجش و مقایسه قرار می گیرد.

کاربران می توانند به اینترنت هتل، از یک تا پنج ستاره نمره بدهند.

در حالحاضر سایت مزبور صدها هتل در گوشه و کنار دنیا را بر اساس همین معیار رتبه بندی کردهاست.

در کناراسم هر هتل، علاوه بر حداقل سرعت اینترنت مورد انتظار، پولی یا رایگان بودن اینترنتآنجا نیز درج می گردد. این سایت قادر است هتل های یک شهر خاص را بر اساس کیفیت اینترنتآن، رتبه بندی کرده و نتیجه را در اختیار کاربران قرار دهد.

همچنینافراد می توانند با جست وجوی نام هتلی که در نظر دارند، از کیفیت اینترنت آن آگاه شوند.

انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3145

به "رتبه بندی هتل ها بر اساس سرویس Wi-Fi" امتیاز دهید

1 کاربر به "رتبه بندی هتل ها بر اساس سرویس Wi-Fi" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه بندی هتل ها بر اساس سرویس Wi-Fi"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید