دین محمدی: وقتی استقلال در 3 بازی متوالی مساوی می نماید یعنی از نظر روحی و روانی آماده نیست، جای خالی قایدی و دیاباته پُر نشده است

به گزارش دور زمین، سیروس دین محمدی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت، بازیکنان استقلال در سه بازی اخیر نشان داده اند از نظر روحی و روانی آماده نیستند.

دین محمدی: وقتی استقلال در 3 بازی متوالی مساوی می نماید یعنی از نظر روحی و روانی آماده نیست، جای خالی قایدی و دیاباته پُر نشده است

سیروس دین محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال با گذشت شش هفته از بیست ویکمین دوره لیگ برتر، گفت: فعلاً حاضر زود است در خصوص استقلال قضاوت کنیم. استقلال در سه بازی اول نتایج خوبی گرفت، ولی متأسفانه با یک تساوی دوباره همه چیز تغییر کرد. وقتی تیمی نمی تواند در یک بازی به پیروزی برسد، باید برای ملاقات بعدی از لحاظ روحی و روانی قوی تر باشد. بازیکنان باید آنقدر از نظر روحی قوی باشند که بازی را ببرند. وقتی تیم در سه بازی متوالی مساوی می نماید، یعنی بازیکنان از نظر روحی و روانی در شرایط مطلوبی قرار ندارند.

وی در ادامه اضافه کرد: بازیکنان باید در نظر داشته باشند بازی ها مساوی و باخت دارد و فوتبال همواره برد ندارد. آنها نباید با یک تساوی به هم بریزند. وقتی تیمی مثل استقلال در یک ملاقات به هر دلیلی برنده نمی گردد، در بازی بعدی باید با انگیزه زیادی وارد زمین گردد. این تیم همواره باید روحیه بردن داشته باشد. بعضی از بازی های استقلال با بدشانسی مساوی به خاتمه رسید، ولی فوتبال است و باید زودتر از این شرایط خارج شوند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به جدایی مهدی قایدی و شیخ دیاباته از این تیم گفت: در شرایطی که بازیکنانی مثل قایدی و دیاباته جدا می شوند، باید نفرات بهتری جایگزین آنها شوند. کیفیت استقلال در خط حمله خوب نیست. وقتی تیم خوب حمله کند، کمتر به دفاع فشار وارد می گردد. استقلال هنوز نتوانسته است جای خالی قایدی و دیاباته را پُر کند. متأسفانه در بازی با گل گهر سیرجان دو بازیکن خارجی استقلال اجازه بازی پیدا نکردند تا شرایط برای این تیم سخت تر گردد. اگر فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد این دو نمی توانند بازی نمایند، چرا از ابتدای فصل اجازه بازی کردن به آنها داد؟ من در جریان جزئیات این اتفاق نیستم و قضاوتی هم نمی کنم. شاید هم از ابتدا به مسئولان استقلال اطلاع داده و فرصت داده بودند تا ضمانت های لازم را بدهند.

دین محمدی در خصوص اینکه چه توصیه ای به فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال دارد، توضیح داد: توصیه ای ندارم و اعضای کادر فنی این تیم به مسائل فنی وارد هستند. هر کسی سرمربی استقلال باشد، دوست دارم تیمم برنده باشد. طرفداران اخلاق سیروس دین محمدی را می شناسند. من باتعصب هستم و با تمام وجودم عاشق استقلالم. من استقلال را دوست دارم و به خاطر طرفداران برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5435

به "دین محمدی: وقتی استقلال در 3 بازی متوالی مساوی می نماید یعنی از نظر روحی و روانی آماده نیست، جای خالی قایدی و دیاباته پُر نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دین محمدی: وقتی استقلال در 3 بازی متوالی مساوی می نماید یعنی از نظر روحی و روانی آماده نیست، جای خالی قایدی و دیاباته پُر نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید