دیدارهای تدارکاتی ملی پوشان واترپلو ایران با باشگاه انکا ترکیه

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلو ایران که برای حضور پرقدرت در مسابقات پیش رو در حال پیگیری تمرینات مستمر خود است، طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای برگزاری تمرینات خود چهارشنبه(10 شهریور 1400) راهی کشور ترکیه شد. ملی پوشان واترپلو ایران با دعوت باشگاه انکا استانبول برای برپایی اردو مشترک و دیدارهای محبت آمیز با این تیم راهی این اردوی تدارکاتی شده اند.

دیدارهای تدارکاتی ملی پوشان واترپلو ایران با باشگاه انکا ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه بهاری در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

مردان واترپلو ایران در این اردو آماده سازی طبق برنامه ریزی اجرا شده هروز در دو نوبت صبح (ساعت 11:00 به وقت محلی) و عصر (ساعت 18:00 به وقت محلی) از هتل محل اقامت خود راهی کمپ اختصاصی باشگاه انکا ترکیه می شوند و زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرینات خود را پیگیری می نمایند. بعلاوه ملی پوشان ایرانپس از گرم کردن و تمرینات اولیه مقابل تیم واترپلو باشگاهی انکا به آب میزنند و ملاقات تدارکاتی برگزار می نمایند.

باشگاه انکا در سه سال متوالی گذشته پیروز به کسب اسم قهرمانی در رقابت های باشگاهی ترکیه شده است و یازده بازیکن این تیم به اردو تیم ترکیه دعوت شده اند. کمپ اختصاصی تمرینی این باشگاه که شامل دو استخر رو باز و یک استخر سرپوشیده است میزبان واترپلوئیست های ایران برای برگزاری این اردوی آماده سازی است. بر اساس برنامه ریزی کادر فنی تیم، واترپلوئیست های ایران هروز در هر دو نوبت صبح و عصر به مصاف تیم میزبان می فرایند تا با قرار گرفتن در شرایط مسابقه ضمن بالا بردن تمرکز و آمادگی خود، به شرایط ایده ال پیش از همه گیری ویروس کرونا در دنیا برسند.

ملی پوشان ایران 10 الی 21 شهریور در ترکیه زیر نظر الکساندر چیریچ سرمربی زیر نظر الکساندر چیریچ سرمربی، وحید رضایی مربی و نادر غفوری سرپرست تیم اردوی آماده سازی خود را پیگیری خواهند کرد.

اسامی بازیکنان اعزامی واترپلو ایران به اردو ترکیه:

حامد ملک خانبانان

امیرحسین کیهانی

محمدجواد عباسی

سهیل رستمیان

پیمان اسدی

امین قویدل

ارشیا الماسی

امیرحسین رهبر

مهدی یزدانخواه

خشایار قره ضیا الدین

امید خسور

امید آقایی

علیرضا مهری

امیرحسین اعرابی

علیرضا رضایی

کادر فنی:

سرپرست: نادر غفوری

سرمربی: الکساندرچریچ

مربی: وحید رضایی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4531

به "دیدارهای تدارکاتی ملی پوشان واترپلو ایران با باشگاه انکا ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدارهای تدارکاتی ملی پوشان واترپلو ایران با باشگاه انکا ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید