ماندانا دهقان اولین لژیونر دوچرخه سواری بانوان

به گزارش دور زمین، ماندانا دهقان از قهرمانان شناخته شده رشته دوگانه است که با درخششی که سالهای اخیر در مسابقات مختلف سطح آسیا و جهان داشته است، به عنوان اولین لژیونر دوچرخه ‌سواری بانوان ایران به اَلاصَیل (Al Asayl) امارات پیوست.

ماندانا دهقان اولین لژیونر دوچرخه سواری بانوان

به نقل از ورزش سه، ماندانا دهقان که سال گذشته به عنوان هفتمی رقابت های دوگانه قهرمانی جهان رسیده بود، اخیرا مورد توجه مسئولان باشگاه اَلاصَیل (Al Asayl) قرار گرفته که در رشته دوچرخه سواری فعالیت می‌نماید. دهقان با عقد قراردادی به این تیم اماراتی پیوسته و با حجاب اسلامی برای آنها رکاب می‌زند تا خودش را به عنوان اولین لژیونر تاریخ دوچرخه سواری بانوان مطرح نماید. 

 این دختر دوچرخه‌سوار که البته رشته اصلی فعالیتش دوگانه می‌باشد، از طریق تست گیری به باشگاه اماراتی پیوسته است و قرار است از این به بعد با پیراهن این باشگاه اماراتی در مسابقات بین‌المللی شرکت نماید. 

ماندانا دهقان در خصوص لژیونر شدنش به سایت ورزش بانوان گفت: روز تست‌گیری علاوه بر من، 2 نماینده از ایرلند، یک نفر از آمریکا، اردن، مراکش و امارات حاضر شده بودند که در نهایت 5 نفر انتخاب شدیم و قرارداد همکاری با این باشگاه را امضا کردیم.

 او همچنین اعلام نمود که قرار است در اولین مسابقه تور چهار مرحله‌ای دوچرخه‌سواری که 29 مهر ماه در تایلند برگزار می‌گردد، در کنار تیمش شرکت کند.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4033

به "ماندانا دهقان اولین لژیونر دوچرخه سواری بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماندانا دهقان اولین لژیونر دوچرخه سواری بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید