دستگیری عاملان حفاری غیرمجاز در کرمانشاه

به گزارش دور زمین، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از دستگیری یک باند حفاری غیر مجاز اطلاع داد.

دستگیری عاملان حفاری غیرمجاز در کرمانشاه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، سرهنگ ابوالقاسم ایمان پور پنجشنبه 9مرداد 99 گفت: ماموران پاسگاه جلالوند حین گشت زنی شبانه در جاده اصلی سنگ تاریخی سان رستم به شش نفر برخورد کردند که با دیدن پلیس خود را مخفی کردند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه گفت: ماموران با مشاهده این صحنه و مشکوک شدن به رفتار آنها، در عملیاتی غافلگیرانه همه افراد مخفی شده را دستگیر کردند و مورد بازپرسی قرار دادند.

سرهنگ ایمان پور توضیح داد: افراد دستگیر شده در بازپرسی ها اعتراف کردند برای حفاری زمین و یافتن گنج و وسایل قیمتی در منطقه حضور پیدا نموده اند.

ایمان پور اضافه نمود: ماموران پاسگاه در ادامه پیروز به کشف یک دستگاه موتور برق، دو دستگاه دریل و یک کپسول گاز از اعضای باند حفاری غیرمجاز شدند.

ایمان پور با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو پژو 405 از این باند، گفت: پرونده ای در این خصوص تشکیل شد و افراد دستگیرشده به دستگاه قضایی برای صدور حکم لازم معرفی شدند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3144

به "دستگیری عاملان حفاری غیرمجاز در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری عاملان حفاری غیرمجاز در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید