در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ هزار و 184 نفر از کاربران لجستیک کشور در سال 97 برای اولین بار آموزش دیدند

به گزارش دور زمین، معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در سال 97 برای نخستین بار هزار و 184 از کاربران لجستیک کشور آموزش دیدند.

در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ هزار و 184 نفر از کاربران لجستیک کشور در سال 97 برای اولین بار آموزش دیدند

سعید متانی معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تبادل نظر با خبرنگار ، درباره آموزش کاربران لجستیک جمعیت هلال احمر اظهار کرد: در شرایط مالی حال حاضر شاید امکان خرید تجهیزات به این سادگی نباشد، ولی ما باید اصول نگه داری، تعمیر، به روزرسانی، آماده سازی و سرویس دوره ای تجهیزات را آموزش ببینیم.

وی اعلام کرد: در سال 97 برای نخستین بار هزار و 184 از کاربران لجستیک کشور آموزش های لازم از جمله دوره های آموزشی خودرو های آفرود، اصول انبارداری، آموزش تجهیزات امداد و نجات و ... را دیده اند و امیدواریم این روند را در سال های آینده نیز ادامه پیدا کند.

معاون لجستیک جمعیت هلال احمر توضیح داد: در بحث ساماندهی حوزه لجستیکی تمام استان ها و شهرستان ها، اشکالات به وجود آمده را رفع کردیم و بالغ بر 40 درصد مسائل با یاری استان ها در حوزه لجستیک حل شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1724

به "در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ هزار و 184 نفر از کاربران لجستیک کشور در سال 97 برای اولین بار آموزش دیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ هزار و 184 نفر از کاربران لجستیک کشور در سال 97 برای اولین بار آموزش دیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید