در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ انتها فیلمبرداری ترانه ای عاشقانه برایم بخوان در ترکیه، متقاضی حضور در جشنواره سی و هفتم

به گزارش دور زمین، مهرداد غفارزاده کارگردان سینما از اتمام فیلمبرداری بخش ترکیه فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان اطلاع داد.

در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ انتها فیلمبرداری ترانه ای عاشقانه برایم بخوان در ترکیه، متقاضی حضور در جشنواره سی و هفتم

مهرداد غفارزاده کارگردان سینما در مصاحبه با خبرنگار ، درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: فیلمبرداری بخش ترکیه فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان در 25 جلسه به خاتمه رسیده است.هم اکنون پیش فراوری بخش ایران این اثر شروع شده و بقیه آن از هفته آینده فیلمبرداری می گردد.

وی با اشاره به انتخاب تهران و ترکیه به عنوان لوکیشن های فیلم اضافه نمود: تدوین همزمان این فیلم شروع شده است و فرم حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را پر کردیم که امیدواریم به جشنواره برسد.

غفارزاده اعلام کرد: فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان به تهیه کنندگی امیرشهاب رضویان فراوری مشترک ایران و ترکیه است که نویسندگی آن را یک گروه ایرانی و ترکیه ای انجام داده و سرمایه گذاران آن بابک بهروش و سارا احمدی هستند.

این کارگردان با بیان اینکه در این فیلم از بازیگران ایرانی و ترکیه ای استفاده شده ،گفت:بازیگران اصلی این فیلم پژمان بازغی، افسانه پاکرو، یوسف چیم، علی بوراک جیلان هستند.

لازم به ذکر است؛ قصه فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان به کارگردانی مهرداد غفارزاده درباره یک جوان ترکیه ای است که به طور تصادفی به وسیله فضای مجازی وارد عالم موسیقی می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1368

به "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ انتها فیلمبرداری ترانه ای عاشقانه برایم بخوان در ترکیه، متقاضی حضور در جشنواره سی و هفتم" امتیاز دهید

1 کاربر به "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ انتها فیلمبرداری ترانه ای عاشقانه برایم بخوان در ترکیه، متقاضی حضور در جشنواره سی و هفتم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ انتها فیلمبرداری ترانه ای عاشقانه برایم بخوان در ترکیه، متقاضی حضور در جشنواره سی و هفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید