درخواست پرسپولیس: اهدای سوپرجام، جلوی چشم طرفداران

به گزارش دور زمین، پیشنهاد باشگاه پرسپولیس این است که سوپرجام مقابل چشم طرفداران به شاگردان برانکو اهدا گردد، نه در سازمان لیگ.

درخواست پرسپولیس: اهدای سوپرجام، جلوی چشم طرفداران

به گزارش خبرنگاران ، در این روزهایی که استقلالی ها تغییر رای استیناف درباره سوپرجام را هدف گرفته اند، باشگاه پرسپولیس خود را برای دریافت جام آماده می نماید. جامی که به گفته یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون، حتی اعتراض و تجدیدنظرخواهی استقلال هم نمی تواند مانع اهدای آن به پرسپولیسی ها شود: استقلال طبق مواد قانونی که در آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال پیش بینی گردیده می تواند به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کند و در صورتی که در اثر این شکایت رای نقض شود، جام بازگردانده می شود تا بازی برگزار شود. با این حال الان اهدای جام به پرسپولیس بلامانع است.

اتفاقا مدیران باشگاه پرسپولیس هم کوشش برای دریافت این جام را شروع نموده اند و پیشنهادشان این است که جام قهرمانی مقابل چشم طرفداران به شاگردان برانکو اهدا شود، نه در سازمان لیگ. آنها پیش از این هم درخواست نموده بودند که برای افزایش روحیه پرسپولیسی ها پیش از بازی برگشت با الدحیل، جام در بازی با نساجی به آنها اهدا شود. به همین منظور گرشاسبی طی روزهای آینده به سازمان لیگ می رود تا هماهنگی های لازم را برای تحویل جام به پرسپولیس در یکی از بازی های لیگ برتر انجام بدهد.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 599

به "درخواست پرسپولیس: اهدای سوپرجام، جلوی چشم طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست پرسپولیس: اهدای سوپرجام، جلوی چشم طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید